Fuck ging Egypte helpen, nu is Frankrijk en Groot Brittanniƫ fucked. Kan nu naar The Hidden Base, eerst maar eens wachten tot mijn gehele team beter is.
Hahaha niet zo makkelijker meer he mid-late game.. Ik heb em net uitgespeeld.. Zoveel volgens mij niet gedaan. Kan niet wachten op volgende playthrough
Nee dat niet.. Ik ben nu begonnen op classic + iron man.. Eerste missie 1 man verloren.. vet kut, 2e turn raakten al gelijk 3 van de 4 in paniek en kon ik niks doen.. Wordt lastig dit..
Jammer, zou deze game niet misstaan hebben namelijk. Nou, verkopen doet die denk ik wel en dan misschien een optie voor een volgende game in de serie.
Vandaag op werk gekeken wat hij had verkocht 1x PS3 3x X360 0x PC Ben benieuwd naar wereldwijd.. Ik hoop echt op DLC
Hier komt geen DLC voor, ben ik zeker van. Vanwege de verkopen, maar ook omdat dat heel lastig ivm de balance in de game ...
De bugs beginnen mij nu steeds meer op te vallen en ik vind het ook wel erg afbreuk doen (soms zelfs aan de gameplay/tactisch). Zoals giorgio al zei, schieten enemies gewoon civilians vanuit onmogelijke hoeken dood. Daarnaast is het door de camera soms erg lastig in te schatten of je in LoS van tegenstanders staat of komt te staan. Verder wel een zeer vermakelijk spelletje, maar er zitten wel aardig wat foutjes nog in. Heb nu over elk land een satelliet geplaatst, afgezien van de twee die de council verlaten hebben. Kom nu ook echt niet normaal zieke enemies tegen
Ja wordt wel lastig hoor dan. Ik had een colonel 1 beurt niet in cover. Nou big mistake tegen die sterke enemies. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik zit constant nieuwe mannetjes in te huren en iedereen die PSI chamber in te prakken, maar ik krijg telkens "no gift" Heb er nu 3, maar ik wil minstens 7 man met PSI abilities.. gaat alleen nog wel even duren ben ik bang. Nog steeds geen land kwijt, maar er zitten er wel een paar in de buurt nu. Volledig plasma equipped team + 1 met een Alloy cannon. 4 met titan armor, 1 met archangel armor en 1 met ghost armor. Wat zijn betere opties voor wat er (evt) nog beschikbaar komt qua loadout?
Volgens mij is dat het wel http://gaming.stackexchange.com/questions/87270/what-or-who-are-xcom-hero-units?rq=1 lol cheatpoppetjes
Op de pc kan je kijkhoek van de camera met q en e toets iedere keer 90 graden draaien (helemaal rond) dit gebruik ik heel vaak. Net trouwens eerste terror met alle rating op excellent. (Speel nog wel op normal)
Ja op de xbox ook met dpad, maar toch wordt ik soms flink geraakt terwijl ik denk achter goeie cover te zitten op welk poppetje gooien jullie de arc thrower?
Idealiter heb ik 2 snipers, 2 supports, 1 heavy en 1 assault in mijn team, met alleen de assault een arc thrower (wanneer nodig) en dan breng ik hem wel in positie op iemand te capturen. Ik moet nog 1 interrogation doen, maar ik kom die verdimde sectoid commanders maar niet tegen. Alleen die ene in de story mission, maar toen had ik geen arc thrower mee.
Ik had altijd 2 arcthrowers bij me op mn poppetjes met meeste HP.. maakt niet uit wie, alleen geen sniper.. Maar later worden medikits toch wel belangrijker of een ander ding wat ik niet wil spoilen. Als je genoeg plasma rifles hebt ben je wel klaar met die arc thrower eigenlijk
Zeer toffe game, heb alleen nu helaas last van een zeer irritante bug, al mn soldiers zijn "on mission" Dus kan niet zelf meer kiezen wie ik mee wil nemen naar een missie, dus dit is echt heel erg zonde... Speel de game overigens op de pc.
Support op hoogste rang zijn ook handig die kunnen perk kiezen dat ze 2 items mee kunnen nemen, bijv medikit en arc.