Ik heb hem toenstraks even geprobeerd, kom niet eens onder de 25 seconden lol Maar zal nog wel lukken als ik er even voor ga zitten
Pfff.. Ik zie de perfecte lijn wel, maar er gaat telkens wel weer iets fout. Zeker die laatste jump gaat nooit lekker, daar schiet ik altijd door en land ik op de helling omhoog.
Ik vind die laatste jump maar vreemd wanneer je de finish moet over vliegen. Het lijkt als of de ene keer hij eerder finisht dan de andere keer. Welk punt van de bike moet over de finish zijn om een tijd neer te zetten? Vanmiddag ga ik nog wel een poging doen, 2de is de beste verliezers plaats.
Jouw eindsprint is echt belachelijk. Ik heb nu een tijd van 24.155 oid, en ik heb al meerdere keren 00.500 onder mijn tijd gezeten, enkel snap ik helemaal niks van het einde en kan ik dat niet goed aan elkaar knopen. Tis puur geluk wat je daar moet hebben.
Damn, alweer een seconde sneller dan ik, maar ik ben weer een seconde sneller dan Dulle en 6 seconden sneller dan zijn zusje, dat maakt mij weer blij! In ieder geval Eijsden verslagen
Ik kan wel roepen dat ik blij ben dat ik mijn zusje heb verslagen, maar ja...Of dat nou iets is om trots op te zijn. Op naar de volgende! Ik sta te popelen om weer onderaan te staan!