muaa ook zonde, dan is er wellicht geen kip meer online omdat iedereen halo 4 doet etc.. Co-op heeft btw nog de meeste kans op een goede game, vaak joinen en dan zit je soms ineens in een goed aantal potjes
Ik hoop wel dat er snel een patch komt: - geluids problemen, dan hoor je alleen de achtergrond muziek - join discs - zit je lekker in een game, sta je 30-0 oid (niet lastig in het pyramide level) word je ineens gekickt Awesome game juist, nog zwaar underrated want ik zie nog teveel Fifa spelers.
- Geen problemen bij mijn xbox met Turtle Beach x12 - Join discs ??? OVer welke game heb je het? Happy Wars in ieder geval niet, prima game alleen de matchmaking mag wel iets beter
Join discs ?? Ik heb in de beta gezeten en ik heb die melding nooit gehad, Geluidsproblemen ook niet en ben er ook nooit uitgekickt, ik zal je xbox even nakijken als ik jou was , nat type op open enzo
Connection to others lost komt anders vaak voor. Ik korte het even af met join discs omdat ik het ook krijg als de match nog moet beginnen. De "join fase".. Tijdens games al een aantal keer gekickt. Ik zal zo eens mijn NAT checken, maar ik denk dat die wel goed zit. Ik had het afgelopen weekend als mijn modem gereset..
Eerst de tutorial gespeeld en daarna wat online matches geprobeerd, maar in geen enkel potje kunnen komen... Allies vinden lukt wel, maar tegenstanders vinden niet... En toch vreemd, want ik dacht dat alle spelletjes op Xbox Live servers gespeeld werden. Guess not!
Ik wacht nu ook wel even met het spelen van Happy Wars. Wat een ellende is dit zeg.. 10 keer geprobeerd om met een vriend even een co-op game te doen en elke keer werd één van ons weer eruit gekickt. Je kan spreke van geluk als je 1) in een game komt, 2) 20-30 minuten non stop kan spelen... Inhoudelijk nog even plus en minpunten: + fun sfeer + combinatie van castle crashers en battlefield + leuke levels/ omgevingen minpunten: - hoe werkt dat level systeem, ineens kon ik een tornado oproepen? word niet echt uitgelegd, zelfde dat ik iemand ineens een muurtje zag bouwen, huh hoe watskeburt - online ellende met potjes vinden en ineens disconnects
Wij hebben nog een aardig tijdje kunnen spelen in co-op maar we hebben wel last van het uitvallen van de sound-effects behalve de muziek. En dat we vijanden ineens niet meer konden beschadigen. En na een tijdje kregen we ook zo'n connection error...volgens mij bedoelen jullie die he?
Ik heb Happy Wars samen met Dyonko, Daz en Ralluf gespeeld en wij hadden eigenlijk niet zoveel last van dat matchmaking systeem. Duurde wel een minuut of 2 maar dan had je wel een match te pakken die je ook tot het einde kon spelen, zonder lag of mensen die gekickt werden. Iig werden wij niet gekickt.