[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zou kunnen ik weet wel dat met een ander spel: FIFA veel voetbalspelers hem al hadden voordat ie uit was .

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bekende Youtubers hebben hem al kunnen spelen (bij Treyarch) en krijgen hem ook wat eerder maar volgens mij heb je het dan over 2-3 dagen voor de release

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Youtubers krijgen em inderdaad eerder. Was met MW3 ook zo.

[yt]ZUv4PjFUFGw[/yt]

6. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    No offence, maar ik ben een oude veteraan in de COD serie en als jij het over gameplay hebt, dan ken je de oudste delen niet. Of je bent gewoon perkgeil ofzo. ;)

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dacht dat het bekendheden zoals sterren de game eerder zouden krijgen, youtubers die gameplay filmpjes uitpompen voor de game vind ik best.

Ik heb CoD3 t/m MW3 gespeeld behalve WaW, maar ik ben voor juist minder perks en killstreak, hoe minder hoe beter.

9. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    UO is de beste cod imo, spel is nog steeds populair op PC, zijn nog genoeg servers.

Ik speel dat nog af en toe.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    UO _O_

11. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    [yt]O-uv3r_s8iE&feature=g-all-u[/yt]

Bijna!:D

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Halo 4?

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dit.

Ik zal hem sowieso gaan spelen voor Zombies, maar met de mp setting heb ik vrij weinig.

14. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Hehe

Ik ga ze beide gewoon halen.

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    De wapens in Call of Duty: Black Ops 2 hebben Prestige

De wapens in Call of Duty: Black Ops 2 hebben Prestige, in tegenstelling tot het vorige deel. Zoveel blijkt uit een tweet van David Vonderhaar, game design director bij Treyarch. Aan Ryan Banks, de persoon achter de twitteraccount @Prestigeiskey, stuurde David de volgende mededeling:

“Did you know that you can Prestige any gun two times? Take that!”

Eén van de vervolgvragen uit het twitterpubliek was: “if weapon XP converts to next prestige, will you have to prestige your weapon or will it go back down to zero or stay at max?” Waarop David antwoordde: “Stays where we it was. Weapon level and weapon prestige level totally independent of your level. Not reset by level prestige.” Het levellen van wapens was geïntroduceerd met Modern Warfare 3 en evolueert dit systeem nu verder in het nieuwe deel met wapen Prestiges.

Nu David toch blijkbaar bereid was wat nieuwtjes over Black Ops 2 de wereld in te gooien, pakten twitteraars hun kans. Zo kwam @Plokjjuh1229 met de volgende vraag:

“Can you guys please turn off the ghost ‘movement’ perk on S&D to help the ninja defuse community?”

Het antwoord van David? Eén woord: “Ja!”

Op deze manier tekent zich langzaam een steeds scherper beeld af van wat we kunnen verwachten van de nieuwe Call of Duty. Het lijkt erop dat Treyarch de lat duidelijk een stukje hoger probeert te leggen dan de voorganger, en ambitieus de multiplayer onder handen neemt. Misschien beginnen ze bij Activision toch de hete adem in de nek te voelen van concurrenten als Battlefield en Medal of Honor van aartsrivaal Electronic Arts.

Ondanks dat de liefhebbers online zich in twee kampen verdelen, waarin ze de tegenhanger van hun favoriete shooter over en weer de vergetelheid in wensen, lijkt de concurrentie alleen maar gezond. Door het bestaan van de angstgegner worden de respectievelijke games naar maximale hoogte gestuwd. Deze oer-kapitalistische dynamiek is zo slecht nog niet, want in onze ogen wint iedereen op deze manier.

Call of Duty: Black Ops 2 zal verschijnen op PC, PlayStation 3 en Xbox 360 op 13 november van dit jaar. Ook de Wii U krijgt een release, maar die zal in Europa pas op 30 november in de winkels liggen.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat doet het prestigen van een wapen dan, extra camo's, icons?

17. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Extra icoontje naast je naam. Daar doe je het uiteindelijk voor.... 8)

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik prestige alleen zodat ik kan blijven levelen en dat er dus een gevoel van progress blijft bestaan, want voor meer dan een lullig icoontje doe je het niet.

19. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Net de sp van mw3 op veteran voltooid. Niets om trots op te zijn. Ik hoop dat deze cod weer eens een echt moeilijke veteran mode krijgt. A la cod 3, dat was pas bikkelen.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    COD 3 bikkelen op Veteran? Wanneer ben jij begonnen aan de serie. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina