Ik denk dat ik vooral een mix van classic en pro slayer ga spelen, wat ik alleen jammer vindt is dat je in pro niet de LR en Carbine kan kiezen..
En je hebt het over die exhibition match op dat ELG toernooi? Ik kan nou niet echt zeggen dat het er Reach uitziet, daarbij was het ook nog eens infinity slayer.
En wat de fuck? Willen ze nu serieus dat ik ga afstappen van mijn LE preorder? Eerst was het dat je niet recruit armor kreeg, maar een skin ervoor. Daarna was het zo dat die speciale versie van FUD niet op een extra dvd kwam, maar een stream is op waypoint. En nu is het ook nog is zo dat het direct krijgen van alle specializations ook voor iedereen is, als je een standard editie van H4 voor 20 november speelt krijg je ze ook allemaal direct. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig? Wat blijft er dadelijk nog over voor mensen die de LE kopen? Die pass voor de DLC maps is in de LE ook alweer anders dan als je hem los koopt, los krijg je er nog 2 helmets en en een emblem bij.
Raar, aangezien ik me toch zeker kan herinneren dat 343i zei dat mensen die de LE kopen 'alles' krijgen. En nu worden we de afgelopen weken al om de dag verneukt..
Laatst bewerkt: 16 okt 2012