Gisteren The walkingdead game episode 4 uitgespeeld, weer een spannende aflevering! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Episode 5. Toch 1 ding LET OP!!; NIET LEZEN ALS JE NOG NIET DE EPISODE 4 HEBT UIT GESPEELD! Spoiler " Clementime " Raakt zoek en jij gaat haar zoeken. Wordt Lee gebeten door een " Walker " Als je dood gaat wordt je ook een Walker. Versnelt de beet dat Lee opgelopen is sneller om in een Walker te veranderen? Want in de TV serie van The walking dead ben je al besmet, zonder de beet.
Ik heb gisteren 3 potjes Happy Wars kunnen spelen voordat we de connectie verloren met onze party. Moet zeggen dat ik het een erg leuke game vind en ik hoop dat ze hem snel fixen.
Spoiler Ja iedereen is al besmet, maar je verandert pas in een Walker als je op 'natuurlijke wijze' doodgaat. Als je wordt gebeten wordt je ziek en sterf je heel snel, zoals ook bv gebeurde met Duck, die hield het nog geen dag uit volgens mij...
>probeert Happy Wars >zoekt uren naar match >eindelijk party >1 voor 1 joinen mensen dan >daarna ellendig lang mensen zoeken voor het andere team >eindelijk gevonden >binnen 20 seconde geraped omdat hun ziek hoge lvls hebben >wij waren lvl 1 >ga het niet meer spelen
Het lukte mij gisteren ook opeens niet meer, maar er zijn er indd zat met super hoge levels waar ik ook geen bal van snap! P.S. Is het nou mogelijk om alle achievements te halen zonder een cent uit te geven?
Gisteren 3 potjes happy wars gespeeld, echt gaaf zeg! Twee keer 2de van de 30 geworden Toch een goed gevoel. Speel als warrior voornamelijk. Heb al aardig wat upgrades voor mn char ook al ben ik pas level 4! Hopelijk wordt de matchmaking sneller binnenkort, kan zeker lang leuk blijven denk ik!
Spoiler Thanks, bedankt voor je antwoord! Was het al een klein beetje vergeten, wat er precies is gebeurd met Duck. Komt omdat er zo lang een pauze tussen zit.. Moet toch maar eens (Deze epsiode) opnieuw gaan spelen. [
Wow vandaag begonnen aan TWD en al gelijk bij episode 4 Dit is beter dan de tv serie . Alleen had wel een vraag over het verloop (alleen lezen als je ep 3 gespeeld hebt): Spoiler Had je de dood van carley kunnen voorkomen? Ik stopte de game namelijk en deed de scene overnieuw maar dat maakte niks uit. Lily werd uitgescholden, kon er niet tegen en bam headshot. Maar wat ik me dus afvraag, is of de keuzes die je maakt nou wel zoveel invloed hebben. Heb nu alleen nog Ben, Kenny, Clem, die hobo en 2 nieuwe nog in het team
Inderdaad, erg leuke game! Aanrader voor iedereen die Dust nog niet gespeeld heeft. Was toch ook deze game die door 1 iemand gemaakt was? @ Maddmonkey. Nope kan niet. Inderdaad vetter dan de serie
> zoeken naar match > 1 minuut later joinen ze 1 voor 1 > 2 minuten later, klaar voor spelen > kijk je internet settings na , ligt aan jou internet ,
Iemand ook wat problemen met CS:GO? Mijn trail is net afgelopen, maar wil hem wel kopen. Ik heb soms precies (?) last van lag en als ik een game start zijn mijn controls altijd weg:/
Eindelijk Episode 4 gespeeld van The Walking Dead. Spoiler Meestal maak ik wel keuzes die de meerderheid ook maken. Maar met Clementine thuis laten en Ben laten vallen zit ik nu in de andere groep. Vond het wel logisch eigenlijk wat ik deed. Had geen zin om weer Clementine mee te nemen is alleen maar gevaarlijker en Ben wilde echt dat ik hem liet vallen en hij deed soms ook wel domme dingen. Had wel verwacht dat meer mensen die keuze hadden gemaakt.