New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb persoonlijk ook geen enkel probleem met de beta. Maar een vriend van mij heeft het probleem dat zijn dashboard enorm traag is sinds hij de beta heeft. Hij heeft al geprobeerd zijn cache leeg te gooien, maar het mocht allemaal niet helpen.

EDIT:

Dat waren geen beta's maar preview programs. De dashboards die je daar kreeg waren release candidates.

Een beta kan slecht zijn, maar daarvoor is het een beta. Beta is een fase in de software ontwikkeling dat, net als de alpha fase, een testfase is waarin alles nog niet bug-vrij werkt. Het enigste verschil tussen alpha en beta is dat bij beta geen nieuwe features meer worden toegevoegd. Features worden alleen verbeterd en bugs worden opgelost.

De hele term beta is gewoon verpest door de marketing van de game industrie. Het wordt tegenwoordig door developers/publishers gebruikt als de benaming voor een preview program. Alles werkt al, en geen bug te bekennen. Als je bij een gewoon software bedrijf aanklopt omdat je een beta slecht vindt vanwege een bug, dan lachen ze je keihard uit* en sturen ze je door naar hun contactpunt voor bug reporting.

*Bij wijze van spreken dan.

Laatst bewerkt: 11 okt 2012
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je bedoelt verplicht opnieuw inloggen en je security checken? Dat kreeg ik ook na een update, is gewoon een aangescherpte beveiliging die straks iedereen krijgt bij de update denk ik (ik zie de posts alweer komen met mensen die hun password niet meer weten en hun hotmailaccount dat inactief en verwijderd is :+).

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou ik niet een probleem noemen, alleen maar prima dat ze eindelijk alles eens wat veiliger maken. Nee, dit was het probleem.
    Gelukkig uiteindelijk vrij snel opgelost, maar dat is toch even schrikken als je gamertag incl meer dan 100k gamerscore pleite is. :D (ik weet dat MS backups van al die shit maakt, maar toch. Ook dat werkte even niet :p)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Xbox Music launches Tuesday on Xbox 360, will come pre-installed on Windows 8 and Windows Phone 8

Microsoft's new music initiative begins in earnest starting Tuesday, October 16th alongside the new Xbox 360 Dashboard update. The Xbox Music service — named as such to emphasize the Xbox's branding as an entertainment brand that goes beyond just gaming — will launch tomorrow with Xbox 360 and come pre-installed on all Windows 8 (starting October 26th) and Windows Phone 8 devices.

...blablabla

Morgen dus de dash update. Kunnen jullie stoppen met zeuren over updates. :+

En wie meer wilt weten over Xbox Music: http://www.microsoft.com/en-us/news/features/2012/oct12/10-14XboxMusic.aspx

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat Xbox Music, is gewoon Zune alleen verpakt in een ander naampje. Niks nieuws onder de zon... althans voor mij niet.

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Jammer, dat dit 10 euro per maand gaat kosten, wil je muziek kunnen beluisteren met deze stream cloud service. Ik dacht dat dit gratis was voor de gold leden, maar voor niks gaat blijkbaar de zon op.

Iedere maand; 10 euro betalen voor een muziek cloud services ben je zo gauw.. Even rekenen (Rekenwonder hier) 120 euro kwijt?|:

The free, ad-supported streaming of the entire catalogue is only available on Windows 8 (Belachelijk!) . You can buy the Xbox Music Pass for £8.99 a month, which lets you take music to the cloud and listen to on other devices such as Xbox 360 and Windows Phone 8. :+

Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    We betalen toch Gold of niet soms. Wat een piemels.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gelukkig vergeet je dat we voor games tegenwoordig ook nog Season Pass-en nodig zijn. U wilt online, en je hebt toch Xbox Live Gold? Nope! Season Pass coming through.

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja precies, als ze nou eens niet zulke geldwolven waren bij MS dan zou het nog eens wat kunnen worden. Doe het dan betaald op de PC en op WP8 maar voor de Xbox betalen we al... maar ze zullen nooit eens wat doen om ons 'GOLD' gebruikers tegemoet te komen. Beetje jammer weer!

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, wil je een game op 15000(G) dan ben je genoodzaakt om een " Season pass aan te schaffen.:+ Dus ik heb respect voor de mensen die alle achievements willen halen (Met de season passes) erbij!:9
    Klopt, maar dat is voor " Tweedehands games tegen te gaan." Hier verdiend de ontwikkelaar nog wat aan, anders niet als je geen (Online pass erin gooit).

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ow, daar had ik geen last van nee. \o/

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus nu is het officiel dat de update vandaag voor iedereen komt:

New Xbox 360 dashboard update starts rolling out today

Many of you have been involved in the 2012 Xbox LIVE Update Public Beta and have been busy getting an early look at the latest Xbox LIVE features. Today we’re starting to roll out the official release of the update to Xbox LIVE subscribers around the world. To ensure a stable release, this will be a gradual deployment across subscribers and regions over the course of the next week. Our initial deployment will reach approximately three million consoles worldwide, with additional users being updated over the course of a couple weeks. Don’t panic if you don’t see an immediate update, just keep checking back in.

In this update, you will see the following features.

• Refreshed Xbox 360 Dashboard. We’ve updated the UI with a few things, including an updated layout with more tiles, a combined TV & Movies channel and, in the US, a Sports destination.
    • Internet Explorer for Xbox. With Internet Explorer on Xbox, you can easily find and view internet content on the biggest screen in the house, including HTML5 videos.
    • Recommendations and Ratings. Recommendations will allow you to discover new favorites, generated based on a number of variables including the content you previously viewed, what your friends are consuming and what is most relevant and popular with our Xbox community. You can now rate content yourself and also see Rotten Tomatoes ratings.
    • Pinning. Pinning lets you personalize the dashboard by saving your favorite movies, TV shows, games, music, videos and websites right to the home screen. It’s as easy as opening an app or a favorite movie and clicking “pin.”
    • Xbox Video. Formerly called Zune Video Marketplace, Xbox Video offers hundreds of thousands of TV shows and movies for buying or renting in instant HD streaming.
    • Recent. Previously called Quick Play, the Recent view gives you a list of movies, games, apps or other types of content that you most recently accessed on the console.
    • Enhanced Search. The last Xbox LIVE update brought Bing voice search to Xbox so you could use voice to search for movies, TV shows, actors, directors and artists. This year we added genre search to the list, so now you can search for action, comedy, romance, drama or sci-fi. Bing voice search now includes results for video across the Web, including YouTube.
    • International Expansion of Voice Search. We’ve expanded our Kinect voice search capabilities to 9 new countries – Canada, France, Germany, Japan, Mexico, Italy, Spain, Austria, and Ireland.
    What about Xbox SmartGlass? That’s coming too, but not until Windows 8 launches on October 26th. When the Xbox SmartGlass app launches on tablets, PCs and smartphones, it will include key foundational experiences for interacting with your Xbox 360, such as dashboard and app navigation and Internet Explorer control, like text input, scrolling and pinch and zoom.
    Yesterday, we shared all the details about Xbox Music, our brand new digital music service. Xbox Music begins rolling out today on Xbox 360, it will launch with free streaming on all Windows 8 PCs and tablets on October 26th and Windows Phone 8 as devices arrive in market. Xbox Music combines all the different ways people love to enjoy music, creating the ultimate all-in-one music service.

For all the details on Xbox Music, check out the Microsoft News Center.
    The 2012 Xbox LIVE update is beginning its rollout today and we expect all Xbox LIVE subscribers to have access to the update in the coming days.

Beta tab is bij mij iig al verdwenen.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Benieuwd hoelaat hij wordt uitgerold. Zal wel rond 18:00 / 19:00 vanavond zijn?

14. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Whoha eindelijk van de beta af, hopelijk nu geen problemen meer. :+

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha Nokia heeft op de dag dat Xbox Music uitkomt zelf een reclame vrijgegeven die veeeeeel interessanter en waar je niet genaaid word door MS om een muziek dienst.

[yt]JqU0Xf5ChQ8[/yt]

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Errr mijn console is alles ineens in het Nederlands.

Terwijl mijn settings toch echt op Engels/US staan.

Iemand enig idee hoe dit terug te zetten?

Edit: En kan de Deal of the Week niet meer vinden als iemand me kan vertellen waar die gebleven is? :eek:

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je engels is zo goed geworden dat je het als je eigen taal begint te lezen.

Dat heet nu 'Deal van de Week'

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik xbox music vinden ?

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Op het US dashboard. :+

Had je echt anders verwacht?

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Grapjas, die staat er ook niet tussen. En aanbieding van de week ook niet. :+

Deel Deze Pagina