[XOne] Dishonored

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 mrt 2012.

  1. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Ben het helemaal met je eens!
    Ik ben echt onwijs aan het genieten _O_

    dit is echt een pareltje :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Moet zeggen, shit is wel enorm tof inderdaad. Beetje zoals Deus Ex voor mij vorig jaar was, geen idee wat de game was, maar uiteindelijk totaal verrast gezien de mogelijkheden qua stealth. Eerste echte level net voltooid, bruut! _O_

    Beetje sneaky overal langslopen en uiteindelijk gif veranderen en High Overseer Campbell dood zien gaan, so good. :cool:
     
  3. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    is een zwaar vette game dit.
    dit weekend goed mee geamuseerd.
    begin nu aan missie 5, maar dit blijkt de laatste al te zijn??? :eek::'-(

    moet wel zeggen dat het dan een korte game is hoor.. spijtig wel want echt een topper!
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Je hebt 9 missies =). Heb net zelf missie 5 volbracht en ga vanavond aan 6 beginnen. heb zelf nog weinig mensen gedood maar af en toe wel 1tje voor de fun. Het spel is echt fcking gruwelijk.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vermoord gewoon iedereen, wel stealth maar kan er gewoon niet tegen als er nog iemand loopt. Kracht dat mensen verdwijnen als je iemand dood maakt heb ik, dat is wel een handige optie. Uiteraard wel steeds heavy met eindscore, dus vast een slecht einde, maar fuck het. :+

    Ben nu na Golden Cat, gameplay en krachten is wel tof. Maar qua verhaal voorlopig niet echt bijzonder, Corvo is meer een slaaf dan dat hij wraak neemt op iedereen. 'Yo, wij zijn het verzet, jij maakt iedereen dood zonder vragen en dan is iedereen happy yo. Maak hem dood en kom dan terug, thanks, bye bye." 8)
     
  6. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ben benieuwd vanavond besteld morgen in huis ff checken dus :)
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die toevallig een site weet, waar je nog zoveel mogelijk pre-order dlc krijgt?

    Zag vandaag voor het eerst pas wat footage en ongelofelijk vet spel lijkt me dit.
    Zag al dat play-asia.com er heel veel had, maar die is niet voor PAL, alleen NTSC-J.
     
  8. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is tof maar veeeels te kort. Na missie 5 gaat de game snel bergafwaarts. Zonde van een prachtig concept.
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb 'm ook maar gehaald. Ben nog in het begin, maar vind 'm erg tof! Ben benieuwd hoe het verder gaat! :)
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Spel ook uitgespeeld. Vrij kort maar zeker een hele vette game!

    Er is eigenlijk maar 1 moeilijker level en dat is het doden van de Lord Regent. De rest ben ik vrij easy doorheen gelopen zonder echt teveel mensen te doden. Ook hoef je eigenlijk alleen Blink vrijgespeeld te hebben en wellicht dark vision om het uit te spelen... rest vrij weinig gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2012
  11. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    ik weet nog niet hoe het spel eindigd maar ik hoop echt dat hier een vervolg op komt, want dit is een vette game.
    ik snap dat ze bij een nieuwe ip nooit zeker zijn van inkomsten en dat het daarom mss niet zo groot is, maar dit kan een topper franchise worden !!!
     
  12. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vind hem ook super vet
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Altijd leuk. :D
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gister ook begonnen. Ik heb meteen een vraagje over de eerste echte missie

    Ik heb begrepen dat ik niet later naar een missie terug kan gaan met al mijn ge-upgrade powers. Maar nou zag ik in missie 1 aan het begin bij die brug waar ze lijken af staan te gooien een Rune liggen waar ik volgens mij alleen met Possesion bij kan komen.

    Maar possesion kost 3 runes, betekent dit dat ik dan in die missies daarvoor niks had moeten kopen zodat ik alle runes opgespaard had om deze ene te kunnen krijgen?

    Ik moet nog wel echt wennen aan het tempo, rustig aan doen en goed observeren lukt me nog niet echt. Ook omdat Corvo zo'n badass is dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt als je betrapt word. Je countert toch iedereen meteen kapot

    Maar vanavond en van het weekend nog even rustig gaan zitten en dan echt eens goed gebruik maken van alle tools en kijken wat er zoal mogelijk is.

    Qua sfeer en design vind ik het in ieder geval alvast fantastisch, enige minpuntje vond ik dat moment dat je je magic krijgt. Dat kwam een beetje uit de lucht vallen en vond ik ook niet echt passen bij de rest.. Maar misschien word dat later duidelijk
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kunt via de waterleiding klimmen, of gebruik maken van blink om via het water omhoog te klimmen. Kwam ik later pas achter toen ik possesion gebruikte. :+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hehe, cool. Zo zie je maar weer dat ik meteen denk dat er maar 1 optie is terwijl je blijkbaar alle kanten op kan :+ Moet duidelijk weer even wennen aan de vrijheid
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag wat filmpjes zitten kijken. Vanavond ff langs de gameshop. De vrijheid en het stealth aspect ziet er geweldig uit. Had van mij best zonder magic gemogen. +daniel licht op de soundtrack. nice.
     
  18. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    @ leespacey hij is ook echt vet
     
  19. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gekocht:) vanavond lekker voor zitten, heb het de voordeel van de twijfel gegeven, aangezien ik respect heb om met een nieuwe franchise te komen.
     
  20. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand?
     

Deel Deze Pagina