[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zoals in Halo 2.. <3
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Wehkamp was fucking goedkoop 8), je kon hem tijdelijk voor 55 euro krijgen 8)
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    Wow nice _O_
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Serieus dat levelsysteem MOET er gewoon inzitten verdomme.
    Kan je niet ergens petitie tekenen ervoor?
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Niet echt gemist in Reach.

    Komt ook omdat ik Halo zie als een Team-game. Elo of rankings voor clans zou geweldig zijn.

    Ik vond Arena ook altijd zo nep dat wanneer je solo speelt, je gelijk moet opnemen tegen tegenstanders die elkaar kennen. Niet erg eerlijk vind ik. Waarom solo rankings als Halo altijd competitief in groepen wordt gespeeld?
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Omdat het ooownde in Halo 2.
    Hele rankingsysteem is nu gewoon verkracht, valt geen ranking meer te noemen. Showt alleen maar hoe lang je hebt gespeeld en crap. Je kan niet meer aflezen van iemand of ie nou daadwerkelijk goed is of niet. Dat was zo baas van Halo 2. Kwam je lvl 40 tegen? Weet je iig dat je een hele uitdaging te wachten staat. In Halo 3 ownde het ook maar was helaas al minder zwaar (veel minder) om lvl 40 of hoger te halen
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb ook nooit begrepen waarom ze dat BPR niet duidelijk zichtbaar hebben gemaakt in Reach, dat had nog een beetje de leegte van een echt ranking systeem kunnen opvullen.

    BPR was aan de andere kant ook weer niet duidelijk, de mijne is 100, maar komt dat door een hoge KDR of wat gaat daar nog meer in zitten?

    Nee, geef mij maar gewoon H2/H3 ranking en ik snap ook echt niet waarom 343 hier zo tegenover staat. Dat mensen gaan boosten? Het is beter dan dat de game leegloopt zoals bij Reach omdat het geen mijlpalen heeft voor haar spelers.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, wins/loss ratio.

    Maar ga me nou niet vertellen dat iemand met een BPR van 90 die alleen Zombies/BTB speelt beter is dan iemand die de MLG list speelt met een BPR van 60.

    Als de score niet per playlist is, dan heb je er nog geen kut aan. Ook maakt het niet uit van wie je wint dacht ik.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    In H2 was je ranking ook per mode toch? S ranking, TS ranking, MT ranking.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    In Halo 3 ook in ieder geval.

    Ben het ook wel mee eens dat ze dat op moeten splitsen;
    nu met Reach kan iemand toch een hoge rank halen door veel Firefight te spelen, ook al is ie superslecht.

    Andersom kan natuurlijk ook; lage ranks (cheaters? banned?) die supergoed zijn...kom je de laatste tijd veel tegen in reach...
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja vandaag nog was zelfs een private die mij versloeg in score.(hij stond eerste kwa kills, ik stond 2de maar zat wel in het winnende team) Maar denk dat die kerel gewoon host had. Het was gewoon SWAT en iedereen kan SWAT spelen en met Host heb je ziekelijk veel voordeel.

    Zag hem ook de hele tijd shots missen op mij. 8)

    Veel competitieve(gebruik ik dat woord weer...) spelers geven ook geen reet om gamerscores en nietszeggender rankings en wisselen regelmatig van account. Vandaar dat je regelmatig lage ranks goed ziet scoren.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Aanstaande vrijdag kan je van 12:00 tot 18:00 de HALO 4 multiplayer spelen op het Leidseplein in het ADE gebouw.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197



    ik heb Halo2 nooit gespeeld.
    Wel Halo3 en daar vindt ik het niet op lijken.
    Dat heeft ook te maken met standaard sprint waardoor
    t tempo wat hoger ligt.

    Wat de true skill ranks betreft hoop ik dat je iig wel je eigen rank te zien krijgt naast je xp rank.
    Ik snap zowiezo niet waarom ze geen H2 of H3 ranking systeem toe willen voegen.
    Lekker belangrijk als er een klein gedeelte er misbruik van wil maken en hun accounts zouden gaan verkopen.


    Het is trouwens nog onduidelijk hoe het systeem er daadwerkelijk uit komt te zien.
     
  17. EdenHazard

    EdenHazard Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens wat ik me afvraag he,
    Ik heb Halo 1, Halo 2 & Halo 3 gespeeld maar ik vond het na Halo 3 helemaal genoeg.
    Vond Halo 3 niet zo extreem geweldig ofzo terwijl ik dat wel had verwacht.
    Ik heb daarom Halo odst en Halo Reach nooit gespeeld alleen maar om even geen Halo meer te spelen.
    Nu ben ik benieuwt hoe Halo 4 gaat worden. Kunnen jullie me advies geven?
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel je voor de sp of mp? Voor de sp kan je Reach/anniversary ff oppikken en kijken of je het weer leuk vindt, of voor de mp Halo 3. Beetje filmpjes online kijken of het je aantrekt.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Kun je net zo goed wat meer uitgeven en dan gewoon Halo 4 kopen..

    Vraagje, in die gameplay beelden verdwijnen de lichamen van de spartan's die je net hebt gekilled, is dat in de uiteindelijke versie ook zo?
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    ECHT.
    Ergens nog een site ervan?
    Moet je reserveren of gaan er weer 2392329323wachtrijen staan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina