Ja hoor, ik zal 'm opzoeken en dan op m'n file share gooien. Ik heb nog veel meer van die maffe zooi! Gisteren trouwens weer wat potjes gedaan en het was even wennen, maar ging uiteindelijk wel weer goed! Alleen een paar onbedoelde, maar grappige Yoinks!
Haha, ja soms wel. Bij eentje stond ik met de laser te richten en net voordat ie af ging was m'n kill weg dus ik richt naar rechts waar de laser af gaat en... Yoink! Daar ging dus net een mes in iemands rug!
Ik moet ook altijd Yoinks pakken wanneer ik op een multikill zit. Die medal/comentator is hilarisch haha. "Yoink" XD Krijg gelijk weer zin om te spelen. Grappig dat je opeens Ninja(bekende MLG speler) ziet
Nice, mappen zoals Paradiso en sniper mode zijn weer terug in BTB en minder Heavies! Paar dagen geleden trouwens toch maar het laatste item uit de Armory gekocht... 100%! Alleen wel lame dat de ban timer blijkbaar niet meer gereset wordt. Is dat een hint voor Halo 4?!
Ja en dat is naar mijn mening een klantvriendelijkere oplossing dan maar gewoon een paar temp bans uit te delen.
'Gewoon maar' is onzin. Je krijgt niet meteen een ban; pas na 3 keer vlak achter elkaar quiten, en bij de laatste keer krijg je ook nog een waarschuwing in beeld.
True, precies wnr je voor de overkill gaat of in combat bent. Je hebt iig 90% om geraped te worden als je dat bericht krijgt...
Ok, het klopt dat je wel erg vaak moet quitten om een temp ban te krijgen. Maar ik vind join in progress nog altijd een betere oplossing. Die bans hebben niks gedaan aan het aantal quitters. En ik heb wel vaker verhalen gehoort van mensen met een slechte verbinding dat ze ineens gebanned zijn omdat ze al bij zoveel games gedisconnect zijn.
Haha, ja dat klopt! Nu is mijn verbinding weer stabiel, maar mijn verbinding viel een week geleden steeds weg wat als quitten werd gezien en 2 dagen later wilde ik een potje quitten omdat het halve team uitelkaar was gevallen en... Ban! Normaal krijg je een reset na 12 of 24 uur, maar dat was dus niet zo! En die berichten hebben echt een slechte timing soms. Vorige keer in een Banshee op Spire knalde ik op een rots... Suicide!
Ik snap nog steeds niet waarom je überhaupt van die berichten krijg INGAME. Willen ze Halo een slechte en kinderachtige reputatie geven?
Geen idee, misschien verschijnt het gewoon automatisch wel of niet in een match. Maar het kan gruwelijk irritant zijn en ik krijg ze meestal dubbel, ook met dat booten trouwens. Dan kan ik blijkbaar een speler 2 keer booten als die vervelend is!