[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Feijenoord1908

    Feijenoord1908 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook volop normale wedstrijden en ik moet echt alleen maar tegen topteams.

    MLO is gewoon niet leuk meer op deze manier. Zeker als al je geen geweldenaar bent is het gewoon een kansloze missie om jezelf een beetje omhoog te werken. En als je wedstrijd op wedstrijd een pak slaag krijgt is de lol er wel snel af.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Het nadeel aan MLO is dat mensen die veel spelen en de game zo snel mogelijk binnen hebben in het voordeel zijn.
     
  3. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    De game is not niet eens een maand uit, als je dan mensen ziet met Ronaldo, Neymar, Eto'o etc in hun team.
     
  4. Takbier

    Takbier Guest

    iemand aub?
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het antwoord is allang gegeven door Cyrax77. http://winningelevenblog.com/

    Staat groot een bericht over WENB V3 option file, daar vind je de links en een installatiehandleiding. Zo moeilijk is het niet om even te zoeken.
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    wel fijn dat 2 vs 2 gefixed is ;-)
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik neem aan dat dat een grapje is? :)

    Wat die duur van het datapack 2 voor de Xbox betreft: Ze rekenen dus tot een week vanaf het moment dat Konami het herstelde datapack heeft ingeleverd. Dus maakten ze het in drie dagen, dan kan het nog 3 dagen plus de zeven dagen van Microsoft= 10 dagen duren...
    Inderdaad kan het er morgen zijn, maar het kan dus ook een paar dagen extra duren.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2012
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    De altijd aardige Han. Zo mooi om te zien dat jouw liefde voor Pes/Konami zover gaat dat je nooit negatief kunt zijn. Had ik ook jaren, dus is heel herkenbaar, totdat die f*ckers gewoon 2 vs 2 eruit hebben gehaald....

    Kan er met de kop niet bij. Hoe is dat gegaan? Is er dan een staff-vergadering geweest waarbij de ene Jap tegen de ander zegt: 'goh zullen we in 2013 2 vs 2 de nek omdraaien?' en dan de ander: 'goed plan, geregeld!'....?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2012
  9. Takbier

    Takbier Guest

    thanx cyrax en jows
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hij is echt weleens negatief, zeker de laatste jaren wel wat meer.

    Ik baal ook van de 2vs2 online, maar ook van het feit dat je dus geen losse competitie kunt spelen. Gewoon een seizoen Eredivisie spelen zit er niet in. Nee, dan moet je dus de ML gaan spelen. Fuck dat, ik wil dat helemaal niet. Gelukkig kun je offline dan nog wel 2vs2 spelen, dat zullen ze volgend jaar wel verwijderen. Ach, ik stop pas met PES als Konami besluit om de bal uit het spel te halen. Dat is pas over een paar jaar.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    :+
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ha ha. ik waarschijnlijk ook maar feit is wel dat ik nu heel af en toe 1 vs 1 speel online en thats it, terwijl wij met 4 a 5 man geweldige community hadden. Nu in de rij staan :-(

    En wat Han betreft; wij gaan al wat langer terug (zijn wat oudere pessers hier) en hij weet wat ik bedoel. Ik heb net als hij de roze PEs bril altijd op.
    Moet wel zeggen dat ik pissiger ben dan ooit op Konami, maar aan de andere kant: gameplay is fucking goed.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben de aanklagers echt een kans om dit te winnen? Want het lijkt me toch gewoon dat het zo is dat wie de grootste zak geld neerlegt de rechter op de namen, logo's etc. krijgt?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Tja schat de kansen ook niet echt groot nee.
     
  16. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    2vs2 boeit me eigenlijk niet zo. Hoewel het wel jammer is dat het er niet meer in zit maar ik speelde dat eigenlijk nooit. In ieder geval niet op de ps3. Misschien nu ik op de xbox speel dat dit wel goed werkt met via een party.

    Maar wat ik ook echt niet snap is dat je niet gewoon een seizoen kan spelen zonder dat je een ML moet doen. Ik hoef dat ook niet per se. Ik heb niet altijd zin om alles te managen en naar dat gezwets van die gasten te luisteren!!
     
  17. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Kreeg gisteren de game binnen en ik moet zeggen dat de graphics me flink tegen vallen.. Zelfs de gezichten bij de grote clubs..:x
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Goh.... goede info... als je topic beetje had doorgelezen dan wist je dit ook al toch ? :)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De gezichten zijn beter in PES dan in Fifa in mijn ogen. Overall ziet Fifa er beter (nou ja, gekleurder en feller) uit, maar qua gezichten vind ik PES beter.

    PES ziet er vooral lelijk uit bij avondwedstrijden, heel jammer.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind het met name jammer dat ze helemaal niks aan de graphics hebben gedaan tov pes 2012. Het lijkt me dat je een grafisch team hebt bij een game, wtf hebben die dan het hele jaar lopen doen?
     

Deel Deze Pagina