Als ze altijd op zijn is het niet goed hey. Ik zweer bij Xboxhome, DOA5 CE was ook weer een dag te vroeg binnen, perfecte service en op zich nog mooie prijzen ook. Halo 4 CE ook weer gewoon daar besteld.
Alleen is de service van Dixons prut en Mycom top. Winkels iedergeval hier hetzelfde. Dixons vestiging was altijd zwaar k*t en Mycom altijd vriendelijk en wordt je altijd netjes geholpen en ze leveren alles altijd, ook als ze eens een foutje hebben gemaakt. Bij dixons altijd gemieter. Dus ook al is het hetzelfde concern, in de praktijk merk je daar niks van.
Alleen altijd achterlijk gedoe met preorders van bepaalde C.E. bij games. Echt veel goedkoper dan bij andere shops en ze leveren ze nooit. Diablo 3, Borderlands 2 lootchest etc.
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wanneer je besteld. Als je nu nog de CE van Halo 4 wilt bestellen nog geen 3 weken voorde release, moet je er niet blind vanuit gaan dat je hem ook nog krijgt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die van H4 schijnt toch wel echt limited te zijn (sommige shops verkopen hem daarom ook niet meer).
hoe zijn jullie ervaringen met WOWHD en preorders daar?? zit er aan te denken hitman te preoderen daar..
Heb daar een paar jaar terug 2 games besteld, en kwamen netjes binnen. Het is echter dus al een hele tijd geleden. Houd wel rekening met dat het een buitenlandse shop is, dus geen releaseday gamen, maar (toen) 2-3 weken wachten op de game..........
Daardoor is Hitman Absolution maar € 37,59, ik ga die wel pre-orderen. Ik wacht alleen nog even, site heeft enorme kuren op het moment.
Nope, paar jaar geleden wel wat gekocht toen het nog CDWOW was.. duurde 2 weekjes geloof ik maar kwam netjes aan, geen problemen mee gehad.
Wanneer heb jij je mailtjes gestuurd en hoe snel heb je antwoord gekregen? Ik heb namelijk nog steeds geen 2e mail gehad met werkende codes
Jep, ik meende dat ik daar een keer besteld heb, zo niet van horen zeggen EDIT: Is goed: http://tweakers.net/shopreview/8268/gamesync.html
Van het koopjes topic: Gezien Saturn Amsterdam aankomende woensdag een BTW-actie heeft en de entertainment afdeling niet mee doet hebben we toch een andere actie kunnen maken: Max Payne 3 Ghost Recon Future Soldier Modern Warfare 3 Prototype 2 Dirt Showdown Gaan aankomende woensdag de gehele dag weg voor €10 per stuk voor Xbox 360 of PS3! De kans is natuurlijk heel klein, maar is er iemand die daar wat games gaat oppikken en een Max Payne 3 en Ghost Recon (beide xbox 360) exemplaar voor me mee wilt nemen voor 30 euro inc verzendkosten? Bij interesse graag PM ivm offtopic gelul ;-)