[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ik speel alleen career mode en ik heb echt totaal geen last van 45/90 min. goals.
    het komt weleens voor maar niet in die mate dat ik denk aan een bug.
    ik persoonlijk vind het in mijn geval wel realistisch over komen.. teams proberen vaak de wedstrijd dood te maken vlak voor de rust en het eind.
    als je dan als tegenstander nog eens aanzet ben je zeker in het voordeel.
    aan het eind krijg ik vaak een slotoffensief van de tegenstander maar dat vind ik wel gaaf om keihard je best te moeten doen om die af te slaan.

    ben het alleen (net als iedereen) helemaal beu dat het spel regelmatig vast loopt. en de transfers zijn ook niet om vrolijk van te worden.
    vorig jaar hadden spelers elk jaar een andere club (ook weer een beetje te zot voor woorden). maar dit jaar is het totaal anders.
    een speler verkopen of verhuren is bijna niet te doen. leuk om talent te scouten voor de toekomst maar als je ze niet verhuurt krijgt heb je er weinig profijt van.
    daarnaast mag je blij zijn als er sowieso spelers op de transfer lijst staan, die is meestal gewoon leeg.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gisteren met clubs bizar veel mazzel. Divisie 7 en hadde maar 5 punten. 8 nodig voor lijfsbehoud. Het liep voor geen ene fuck. Laatste wedstrijd (die we dus moesten winnen), staan in de 60ste minuut 1-0 achter.

    Quit er 1 van het andere team, waardoor wij winnen :D.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik geloof ook niet zo in die 90e minuut ongein. Vaak ga je toch ultra aanvallend spelen de laatste 15 min als je achter staat. Zet hen ook nog ff op hoge druk en ook een andere opstelling. Dan valt er wel eens een doelpunt in de laatste minuten. Waarom zou ea willekeurig doelpunten "weggeven" in de laatste minuten? Zodat iedereen gefrustreerd achter zijn xbox zit?
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Is een bekend fenomeen hoor, is menselijk verder. Alleen soms wel lachwekkend.
    :lol: Dat zijn de mooie dingen.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vraagje: Je kunt met de credits 'Toekomstige ster scouten' aanschaffen. Geldt deze maar 1 keer? Het is niet zo dat je dus elk seizoen een ster zal scouten als je dit item 1 keer koopt?
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Je kunt hem wel meerdere malen kopen volgens mij. In ieder geval heb je er wel meerdere in die lijst staan. Alleen is hij maar 1 keer geldig per keer.
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Vooral lachen, dat sommige mensen er hier ook last van blijken te hebben, dus misschien dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijn :)
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat bedoel je? Ik heb 4x een freeze gehad.
    3x lagde het potje, stond ik achter met een marge van 2 en scoorde ik de aansluitingstreffer waarbij hij freezede toen hij over de lijn ging, de match telde niet.
    1x gebeurde precies hetzelfde al stond ik voor toen de tegenstander de aansluitingstreffer maakte.

    Het lijkt wel een soort gerechtigheid steeds :+
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ongelovelijk dat wereldklasse is zo onrealistisch. Bal afpakken is gewoo onmogelijk ze dribbelen constant bij je weg. Pak je de bal eens af krijgen de tegenstanders hem weer voor de voeten. Echt alle 2e ballen is voor de tegenstander
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vind je? Heb ik (gelukkig) geen last van. Gewoon goed timen en anticiperen en je pakt vaak genoeg de bal af.
     
  11. EdenHazard

    EdenHazard Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Super vervelend is dat toch?
    Ik speel nu voornamelijk seizoenen en kom 75 % van de keer mijn arena niet uit of ik vind geen personen.

    Als ik de arena niet uit kom reken ik het ook mee als freeze omdat je ingame helemaal niks meer kan!
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Ik heb juist minder moeite met wereld klasse - Ultimate dan met professional etc.
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat hebben ze Online Clubs verkloot in deze fifa niet leuk meer!
    Hoe in godsnaam kun je die opstelling zo krijgen dat er 4/5 op 1 lijn staan in strafschop gebied en 4 randje strafschop op een lijn wanneer je in aanval bent.

    dit is toch eerlijk waar niet meer leuk spelen maar laf? Moet zelf ook maar die opstelling zien te regelen aangezien in divisie 3 90% van de teams zo spelen.
     
  14. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Degene die last hebben van het blijven hangen in de arena: welke taal selecteren jullie bij het opstarten van het spel?
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kies Engels en ik heb geen last gehad van freezes. Vind het wel fijn dat ze nu je opstellingen die je gebruikt bij Seasons opslaat, dan hoef ik dat niet elke keer te veranderen :)
     
  16. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad heerlijk, dat het opgeslagen wordt. Maar dat bedoel ik dus ook. Als ik NL kies heb ik last van freezes, maar als ik Engels kies heb ik daar dus geen last van!
     
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je geen Nederlands kiezen :+
     
  18. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat doe ik dus ook niet. Maar is misschien een idee voor iedereen die zich nu kapot ergert aan t freeze-probleem om eens engels te proberen...
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nu een aantal potjes online gespeeld (stuk of 10 ofzo) maar als ik bij mijn statistieken ga kijken dan blijft alles nog op nul staan. Ik doe custom games en dan head tegen head dan zou ik toch ergens moeten kunnen zien welke uitslagen ik heb gespeeld?
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet naar seasons en daar de wedstrijden spelen. Vanaf daar tellen de statistieken wel en krijg je wel gewoon overwinningen erbij (hoop ik :)).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina