Een paar indrukken over de DLC van mijn kant:
Gisteren met m'n vriendin de story van de DLC al doorlopen in nog geen drie uur tijd. We waren alle twee level 50 en wilden eerst het verhaal doorspelen. Het verhaal begon goed, maar de missies werden al snel weer erg eentonig in de zin van "haal dit op", "verzamel 4 van dit", "verzamel 5 van dat", etc. Dat is opzich niet erg, maar het einde komt heel plots en knoopt niet alle eindjes goed aan elkaar als je het mij vraagt.
De twee nieuwe raid bosses zijn verschikkelijk pittig. We hebben er na 20+ pogingen een level 50 Siren bij moeten halen om de eerste baas Hyperius te verslaan. Wel een verassend leuke uitdaging in ieder geval. Helaas liet hij weinig leuke items vallen en mag je deze baas 1 keer in de 24 uur verslaan. Het is eigenlijk de moeite niet dit vaker te doen. Wel laat deze baas een paar nieuwe roze kristallen vallen per keer die je in kan leveren in een shop in Oasis voor roze wapens. Helaas zijn deze roze wapens niet beter dan de oranje die ik al heb dus why bother? De tweede raid boss gaan we hopelijk vanavond tackelen, maar deze is wellicht nog pittiger om te verslaan.
Nieuwe voortuig is leuk voor wat het is, maar ik heb begrepen dat je deze hovecraft niet in de normale BL2 op kan roepen. Dit heb ik nog niet getest, maar het zou bijzonder jammer zijn als dit het geval is. De game mist al genoeg variatie in voertuigen, dus dit zou een mooie aanvulling geweest zijn. Verder geen extra skillpoints en geen level cap naar 55. De dlc is leuk voor wat het is, maar persoonlijk heb ik het gevoel dat het meer had kunnen zijn. Vooral het verhaal voelt afgeraffeld aan. Vanavond hopelijk de laatste side quests en achievements halen en dan nog eens met een lager level de DLC doorspelen.