Ja idd, of gewoon niet zo ver van te voren al zoveel video's laten zien, maar goed je hebt er uiteraard de keuze in om die te kijken of niet het is alleen wel frusterend om het te kijken eigenlijk aangezien het nog ongeveer een maand(?) duurt eer dat hij uitkomt. Dus ik kijk alleen maar stukjes dan, vind het juist wel leuk dat er nog een beetje een verassingselement in zit. Want bijvoorbeeld van die scripts gedeeltes als je die al kijkt nu dan is daar straks volgens mij geen zak meer aan. FC3 is naast Hitman toch wel de game waar ik het meest naar uit kijk dit jaar.
Er zijn weinig tot geen 360 videos te vinden, maar op eurogamer las ik in elk geval wel hoe de 360 versie tot nu toe is. Al zegt Ubi dat het een early build is. Stukje klinkt wel zorgwekkend voor mensen die de PS3 versie willen halen... Afwachten maar dus, denk dat de 360 aardig aan zijn eind aan het raken is nu.
Lol. "Jason hears the Call of Duty and sees an opportunity for Medal of Honor and heads out into the Battlefield to try and resolve the Crysis in Uncharted territory but it's kinda Borderland between the series.."
Als dit 360 is he, want volgens de Eurogamer preview kampt de 360 versie aardig met wat gekke dingetjes en de PS3 versie is nergens te bekennen.
Is natuurlijk moeilijk te zien in een filmpje maar afgaande op bijvoorbeeld de textures en de shadows is het iig niet met de allerhoogste settings op PC gespeeld.
Klopt, daarom is het echt te hopen dat dit 360 is, want het zou echt indrukwekkend zijn. Zeker wanneer je weet hoe groot die gamewereld is.
Redelijke achievements, alleen wel saai dat er aardig wat achievements gaan over collecten/verzamelen.
Volg het topic al een tijdje, maar het is nogal dood, kijkt dan niemand écht uit naar deze game? Waarom niet? Dit wordt mijn GOTY voor de xbox denk ik
Weet ik ook niet eigenlijk. Is gewoon een game die een 9 gaat halen. Maar misschien is de "naam" momenteel wat minder voor mensen nu ook Halo, Black Ops en AC uitkomen. En die prioriteit geven. Zal me niks verbazen als dit meer een topper hier gaat worden als de 2e hands handel opgang komt.
Ik haal deze op release in huis hoor! Deze zal bij mij zeker niet ondersneeuwen bij de rest van de games!