Ik ben al bezig met mijn livery voor mijn #33 auto. Kom ik ook op de entrylist? Heb al even gereden met de clubgarage Clio.
Erg leuke auto, jammer dat ik woensdag haast niet kan! Gisteren even met de garage auto gereden. Vooral de ring was gaaf! Let op hij wil wel rollen.
Hmm, ik had in de OP een nummertje overgeslagen. Jij staat erin als nr 8 (niet je RN, maar gewoon letterlijk als 8e ingeschreven.), maar hij ging van ...5 - 6 - 7 - 9 - 10... Maar das nu gefixt.
Pussies... ik heb gewoon 100% winst.. voor tips & tricks ben ik te bereiken via rekeningnummer 1271.17.768 T.n.v. Rutger
Ik zie nu alleen de wagen staan in de Club Garage. Hoe kan ik die Livery nu bewerken en naar mezelf toe halen? /edit: Gevonden!
Ik denk dat Flavour dat in de komende dagen online zet. Mijn paint is af. Zodra de final-tune er is zal ik wel een photo maken.
Inschrijven Hallo ik doe hier graag aan mee. #63 Ik ben helemaal nieuw op Forza gebied, dus weet nog niet precies hoe ik de livery kan ontvangen. Ook zou ik graag de race data's weten en de start tijden omdat ik met onregelmatige diensten zit. Dan kan ik ruim van te voren aan geven welke races ik erbij kan zijn. Ik weet ook nog niet precies hoe een headset werkt op de xbox, maar las ergens dat een headset geen verplichting was. Dutch.
Liverie zal ik sturen. Zoals in de de Openings Post krijg je 2 versies en mag je kiezen welke je wil. Op youtube staan wel een aantal filmpjes over hoe de liverie editor werkt. Tijden en circuits komen binnenkort in de OP. Headset is wel handig. Die krijg je gewoon bij je Xbox als het goed is. Gewoon in je controller/stuur pluggen en je bent klaar om te gaan. De tune wordt binnenkort op een van onze FM accounts storefront gezet en dan zal ik hier uitleggen hoe je die download en op je auto zet.
Als je nog geen headset hebt kan ik je wel sterk aanraden èèn aan te schaffen, eigenlijk is het onmisbaar wanneer je online raced.
Helemaal zin in jongens, ben flink aan het stoeien met de livery en het word wel wat. Nog 1 verzoekje, na overleg met de grote bazin (ahummm) ben ik toch vrij om op woensdagavond lekker te racen dus graag zou ik van de reservelijst af willen en een kolom omhoog gaan. THNX zal binnenkort een foto maken