1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    BIOWARE ANNOUNCES DRAGON AGE 3: INQUISITION
    The Return of Dragon Age will be Bigger, Deeper and Powered by Frostbite 2

    [​IMG]

    GUILDFORD, UKSeptember 17, 2012 – BioWare, a Label of Electronic Arts, today announced Dragon Age™ 3: Inquisition, the next chapter in the award-winning role-playing game (RPG) franchise, is in development at BioWare Edmonton and BioWare Montreal. Coming in late 2013, Dragon Age 3: Inquisition combines the storytelling legacy BioWare is known for, with deep RPG gameplay, all on a brand new RPG game engine underpinned by EA’s critically-acclaimed Frostbite™ 2 technology.

    “The Dragon Age team has been working on Dragon Age 3: Inquisition for almost two years now,” said Aaryn Flynn, General Manager of BioWare Edmonton and BioWare Montreal. “We’ve been poring over player feedback from past games and connecting directly with our fans. They haven’t held back, so we’re not either. With Dragon Age 3: Inquisition, we want to give fans what they’re asking for – a great story with choices that matter, a massive world to explore, deep customization and combat that is both tactical and visceral.”

    Added Flynn, “At the same time, we know we need new technology to truly make this vision become fully realized. And we’ve been working with DICE to make Frostbite 2 the foundation for the engine that is going to power Dragon Age 3.”

    The Dragon Age franchise has received over 80 awards from critics around the world, and has sold over 8 million copies to date*. Created by BioWare, the property has spawned many novels, an animated film, comic books, collectibles and more since Dragon Age: Origins launched in 2009.

    For more information about Dragon Age 3: Inquisition, including updates from the development team and a letter to the fans from Executive Producer Mark Darrah, please visit the game’s official web site at http://dragonage.com. Dragon Age fans can also receive updates on Twitter® at http://twitter.com/dragonage, or on Facebook at http://facebook.com/dragonage.


    Hehe, eindelijk. :p
    Frostbite 2. Hm. Eindelijk betere graphics dus. :+ Hopelijk blijft het wel met hele goede AA, want dat heb ik eigenlijk nog liever dan prachtige textures etc.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Frostbite 2 ? Welke games gebruiken dat. Hopelijk levert het betere graphics op. Maar een goede engine is geen wet tot succes. Met Unreal Engine 4 krijg je ook een crappy game als de models en textures naadje zijn..

    Zal DAIII dan worden zoals het vanaf het begin had moeten zijn ?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De nieuwe Medal of Honor (die van 2010 weet ik niet zeker), Battlefield 3, Need for Speed the Run en vast nog wel meer. Je kunt zeggen over die games wat je wilt, maar ze zien er stuk voor stuk heel mooi uit.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben benieuwd wat Bioware ervan weet te bakken ...
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Trouwens: 'Coming in Late 2013'. Ben ik de enige die hoopt dat het dus een eventuele next-gen release is? :D Zou een awesome launchtitel zijn.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd of we nu eindelijk indrukwekkende graphics krijgen. Met behulp van die Frostbite 2 engine lijkt me wel dat de graphics duidelijk anders zullen zijn dan DA2. En beter niet meer het recyclen van dungeons. En qua combat...hopelijk dan wel weer DA2 achtig, want aan de combat in Origins heb ik gewoon echt niet kunnen wennen.

    Ik begrijp ook dat ze dus twee engines gaan gebruiken eigenlijk, Frostbite 2 en een andere nieuwe. Ben benieuwd wat de Frostbite 2 engine precies gaat doen, aangezien die tot nu toe toch alleen maar gebruikt is voor redelijk realistische uitziende games. Maar goed, goed nieuws, hoe meer RPGs , hoe beter.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    een rpg op frostbite engine.. hmmm zeer benieuwd
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben bang dat het nog deze gen zal zijn, aangezien ze er al 2 jaar mee bezig zijn....al weet je natuurlijk nooit!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb er wel vertrouwen in, al was het maar omdat er in zowel Origins als DA II voldoende potentie zat. :thumbs:

    Een van de redenen waarom nota bena een game als Two Worlds II heb gespeeld. :emo::+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Origins was qua vele dingen echt heel erg goed, ik kon alleen nooit wennen aan het combat systeem. DA2 vond ik voor zoverre ik het heb gespeeld echt vreselijk tegenvallend, genoeg potentie i guess..maar ze hebben een boel goed te maken hoor.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, weet ik, al vond ik daar de controls en de manier van vechten wel weer beter, maar dat is mijn mening.

    In Origins ging het zo gruwelijk sloom. :emo:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er is was/een panel over DA3, en dit zijn een paar tweets daarover:

    Ben benieuwd. Kom maar op met de eerste beelden!
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gaap.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat 'Gaap'? Alleen deze art ziet er al 1000 keer beter uit dan DA2.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Fixed. :9

    Frostbite = destructible environments? DA2 was een ontzettende bummer en we weten allemaal hoeveel geld in de PR machine wordt gestopt. Ik ben in ieder geval wel nieuwsgierig.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    :p_0/

    Ik ben het met Dulle eens.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat viel er te fixen? :+ Art...concept art. Same thing, toch? :p
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, hij doelt ook meer op het woord concept. Het is dus nog niet definitief. ;)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lol, natuurlijk niet. Dat is art nooit, vooral aangezien je het nooit zo precies in de game ziet. Maar vaak wel representatief, zie de art hier van DA2; even saai als de game zelf.
     

Deel Deze Pagina