[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Salaris maakt niet uit, het gaat om de club en de competitie waar je coach zult zijn. Twente lijkt me wel een leuke club om mee te spelen! Tenzij je met Odense verder wilt spelen. ;)
     
  2. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het graag anders gezien maarik hebb hem de deur uitgedaan.
    ik speel voornamenlijk offline en dan is fifa gewoon niet leuk.
    ik kon niet meer tegen de "standaard" goals, rebound via de keeper in de voeten van de tegenstander, de verschrikkelijke corners waar het altijd een 1op1 kop duel is die je bijna altijd verliest. je medespelers die er dan maar wat onnozel bij staan. en zo zijn er nogwel een paar hekel puntjes.
    vooral de scheids die bijna nooit fluit in je voordeel, waardoor je dus ook nooit eens een vrije trap krijgt.
    ben nu overgestapt naar pes en dat ligt mij veel beter, tempo is lager , cpu is vele male beter , krijg overtredingen mee en zelfs vrije trappen.
    corners zijn echt super , het hele strafschop gebied is actief en de corners worden ook vrschillend genomen.
    tuurlijk is het grafisch wat minder maar aan de andere kant heeft het veel meer een wedstrijd gevoel.
    nou ja dit s mijn mening, ik heb het geprobeerd. fifa is niet voor mij maar verder iedereen veel plezier ermee, want daar draaait het om, of het nou fifa of pes is je wilt gewoon plezier hebben in gamen
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik denk dat ik gewoon bij Odense blijf spelen dan :).
    Enige nadeel is dat het wel een aardig armoedig clubje is, maar ik heb al aardig wat goede spelers, vooral in de aanval.

    Had net wel even een FUUUU momentje, speelde voor de beker in de kwartfinale, eerste poging bleef ie maar een beetje in het stadion zweven toen ik moest verlengen en tweede poging crashte ie toen ik de 2-1 er in schoot (echt een van de bruutste goals die ik ooit heb gehad, kneiterhard in de kruising), ook echt tegen een lastige tegenstander :mad:.

    Vind de Deense competitie trouwens wel erg leuk om in te spelen :D.
     
  4. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben opzoek naar een club voor career liefst met een eigen officieel stadion en engels en niet al te goed iemand?
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Liverpool of Newcastle?
     
  6. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal eens kijken Norwich of Aston Villa ofzo kijkt me ook vet
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Leeds United? Geen idee of het stadion van hun erin zit though. Promoveren naar de BPL, leuk team bouwen etc.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik ben net begonnen met seizoen 3 en mn leencontracten die ik had op Morata (Real Madrid) en Pedersen (KV Mechelen, speelde bij FC Groningen) liepen af, dus ik raakte nogal in paniek omdat het 2 van m'n beste spelers waren.
    Een "voordeel" was dat ik teveel goede aanvallers had en dat m'n middenveld en verdediging wat te zwak waren, dus ik heb nog 1 aanvallers voor 2.6 miljoen verkocht en er 2 middenvelders voor in de plaats gekocht zodat ik weer met 2 ipv 4 aanvallers speelde.

    Eerste wedstrijd ging ik echt als een beest tekeer, 10-0 (ja, je leest het goed8)) gewonnen terwijl ik in de vorige 2 seizoenen nog maar 1x van ze heb gewonnen.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Iedereen gelijk dik bieden op Gíslason, heb een bieding van 6.5 miljoen gekregen terwijl die kerel maar 4.5 waard is8)
    Falk Jensen is ook echt een beest, jammer dat hij op kracht en reactievermogen zo laag staat.

    Hier mijn team op het moment, transfermarkt is nog open dus er komen nog wel wat verdedigers/middenvelders en een keeper bij:
    [​IMG]
     
  9. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    netjes hoor ik ga zo even kijken met wie ik een cariere ga beginnen zoiezo een Engelse club
     
  10. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Zo ff de Creeping on the Down Low , Brains and Brawn en Trolling for Goals gehaald. Nog 7 achievements te gaan :p
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2012
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    na mijn 2 seizoen bij SC Heerenveen wil ik weg, maar krijg ik geen vacatures meer :mad:
     
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    southhampton is een leuke als je niet wilt kiezen voor de toppers.
     
  13. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten om te zien dat hij net zo snel afglijdt als Babel :emo:. Je doet alsof het indrukwekkend is wat hij presteert, heeft hij het team wel eens op sleeptouw genomen? Dacht het niet, en +- 15 assists is ook alles behalve indrukwekkend als je als CAM speelt bij het beste team van de Eredivisie. Ik vind het aan de lage kant zelfs.
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Da laatste wat je zegt slaat weer drie keer nergens op
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Statistieken zeggen sowieso niets. Eriksen speelt als een natte krant, al meer dan anderhalf jaar lang.

    Kijk ook naar Mertens: heeft geweldige statistieken, één van de beste van de Eredivisie steeds, maar speelt ook de helft van de wedstrijden ondermaats.
     
  16. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed beargumenteerd, hoe oud ben je...5?
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    8 maar eriksen zijn doelsaldo ligt hoger dan vander vaart en sneijder toen zij 20 waren. En eriksen heeft ook tal belangrijke voor assist gegeven. En de assits en goals in de beker en cl zijn niet meegerekend. + er lopen meer spelers op het veld en schieten de spelers niet alle ballen die ze gekregen hebben van eriksen
     
  18. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima, laten we het hier maar bij houden aangezien het voor beide partijen verspilde energie is. Ik vind Eriksen zo verschrikkelijk overschat, die gozer zou nog niet eens uitblinken in de Engelse 2e divisie. Hij raakt al twee jaren geen skippybal :emo:

    Als je hem vergelijkt met die brazilliaantjes van 19-20 jaar dan blijft er zo verschrikkelijk weinig over van die gozer dat je hem nog nauwelijks een talent kan noemen :emo:
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Hij is een talent klaar. Anders speelt hij niet bij ajax. Alleen de media en jullie mensen. Verwachten dat hij kn zn eentje elke wedstrijd een goal maakt of een assist geeft. Hij is maar 20 jongens.
     
  20. Takbier

    Takbier Guest

    eriksen is nep.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina