Meeste mensen spelen objective modes omdat die meestal langer duren waardoor ze nog langer kunnen kill-hoeren. Team spellen moet je met mensen spelen die je kent en deze game is niet anders. Als ik deze game ga spelen hoop ik dat hier dat mensen willen gaan samen spelen zodat we de ellende van vreemde teammaten niet hoeven mee te maken.
Volgens mij niet. Maar als ik ze lees heeft Eplaza hem dus al. Dus hopelijk ook eerder in andere winkels. Misschien wel morgen maar daar ga ik niet van uit.
Ben tijdens BF3 nog vaak zat idioten tegengekomen dus het werkt niet echt. Die heb je namelijk bij elke franchise er wel tussen zitten.
Bin Ladens schuilplaats krijgt trailer In een nieuwe trailer van Medal of Honor: Warfighter zien we twee nieuwe maps die als DLC uitkomen op 17 december. De DLC is gratis voor mensen met een pre-order van het spel, de rest moet $9,99 betalen voor de twee maps. Bekijk de trailer hieronder. [yt]5iqjDuZiEF8&[/yt]
Ik vind dit toch wel gedeeltelijk juist, met de vorige MoH merkte je dit ook... Op het moment dat CoD uitkwam, stapte een hoop mensen over, dit kwam de online gameplay zeker ten goede.
In de beta was echt te merken dat er CoD kindjes inzaten (don't get me wrong..ik noem niet iedere CoD speler een kindje nu...maar you get my drift) constant campen en in bosjes liggen en niks anders dan dat doen. Ach...helaas, you can change the game, but not the player. Maar zodra BO2 uit is, zal de MoH ervaring ook wel beter zijn denk ik ja.
Laat iedereen gewoon spelen hoe die wilt. Tuurlijk is campen lame als ie een vol automatisch geweer heeft ofzo, maar snipen zonder te campen is echt een no go. Ik ben altijd wel blij met campertjes, die maps leer je zo uit je hoofd en dan zijn al die campertjes ineens gratis kills. Zo zie ik het tenminste. Oja, campen is ook gewoon realistisch. Doen ze in het eggie erg veel. Want je wilt niet dood. Mijn regel is: Camp je met een sniper, prima. Camp je met een machinegun, ben je een n00b... Bij MoH was rushen relaxed, ik haalde veel knife killstreaks door snel naar de andere kant te rennen en al die campers te killen. Campers hier, thx voor jullie easy kills
Klinkt echt niet verkeerd. Hoe lang duurde de campaign ongeveer van BF3? Ik weet het niet meer. Maar uiteindelijk draait het om de multiplayer en zo te horen vind deze dude het aardig geslaagd. Denk dat ik deze maar gewoon ga pre-orderen zodat ik de extra map er ook bij krijg. Ik ben ff in de war nu trouwens...komt het er gewoon op neer dat je de game moet pre-orderen om die extra map(s) te krijgen of moet je wel de limited edition persé kiezen?
Op medalofhonor.com staat: Free Map Pack with Pre-order The Greatest Manhunt in History. Get the Zero Dark Thirty Map Pack with Limited Edition pre-order. Het zal er wel op neerkomen dat je gewoon de Limited Edition, ongeacht of je via een pre-order koopt of gewoon uit de schappen haalt. Neem aan dat er genoeg van te vinden zijn in de winkel zoals bij BF3 destijds.
Die video review klinkt goed! Heb ook eigenlijk wel zin in weer een shooter en BO2 ga ik sowieso niet halen (naja, wellicht na een paar maanden voor twee tientjes ofzo). Maybe komende week maar eens kijken voor een mooi prijsje.
strakke review. overzichtelijk. Ik was na de beta er even klaar mee. Maar nu ik deze review heb gezien ben ik toch weer nieuwsgierig. Ik vind een vergelijking met COD te min. Ja killstreaks. Maar thats it. Ik ben meer een mp dude. Maar als er een leuke SP bij zit speel ik die ook graag. En deze SP schijnt ook nog eens best aardig te zijn. Ben nu toch wel stiekem benieuwd.
Maar het feit dat review exemplaren dus pas op dag van release bij de sites binnenkomen, is dat niet zorgelijk? Meestal zijn reviews een paar dagen voor release al online, hell...er zijn al NFS reviews maar geen MoH. Hoe was dit ook alweer met BF3? Oh nee correctie, er is maar één review van NFS, van Edge.