[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoppa, ook maar begonnen met Career Mode met mijn Virtual Pro. Ben begonnen als CAM bij Bröndby uit Denemarken, maar heb na 4 competitie wedstrijden m'n eerste transfer offer binnen. AZ wil me hebben. Ik twijfel om te gaan, lijkt me ook leuk om eerst een seizoen bij Bröndby te spelen, daar hebben ze ook maar 12 teams in de competitie dus gaat het wel vlot.

Vond het in de vorige delen niet zo tof, omdat de computer vaak domme keuzes maakte en niet kon afmaken maar hier is het gelukkig wel wat beter. Speel op Professional maar heb toch uit 4 wedstrijden 2 goals en 2 assists. :)

2. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar waarom mag ik daarbij niet zeggen dat ik dat onzin vind? Van grote talenten uit BPL/Serie A/BBVA kan ik het begrijpen

3. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Merken jullie een duidelijk verschil na de update? Ivm de freezes enzo?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nu kwam dus na 6 duels Feyenoord, PSV, AZ, Utrecht, Vitesse, CSKA Moscow, Marseille, Dusseldorf, Hannover 96 en Club Brugge langs. Ben toch maar gebleven aangezien het makkelijk voetballen is in Denemarken en er maar 12 teams zijn dus dan is het wel vlot voorbij. Zo kan ik me pro ook beter en makkelijker trainen.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is jammer dat je niets aan deze pro hebt, echt zonde dat ze nu offline en online hebben gescheiden. Maar wel begrijpelijk, omdat je ze nu niet meer kan modden (iig totdat er een nieuwe mod komt).

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is jammer, maar wel terecht. Ik werd echt gek van die geglitchte pro's online met Clubs. Het is een leuke game-mode tegen de computer, maar het zou veel uitgebreider moeten imo. Nu raak je er snel op uitgekeken.

7. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend van de nummer 3 (NLP bla bla) gewonnen met 5-2 en gisteravond van de nummer 15 met 2-1 (Ben Foxy Ninja). Foxy kende ik nog wel van vorige Fifa's, maar dat die andere zo hoog stond verbaasde me wel.

Sinds ik met 3 verdedigers speel gaat het echt goed. 9/10 keer beter dan mijn tegenstander, soms nog wel eens een gelijkspelletje of verliespartijtje. 3x divisie 1 gewonnen nu, dus dat gaat ook al vrij vlot. Het is kut dat ik nu zit met stage, anders zou ik wat vaker spelen om toch weer eens die top 100 binnen te komen. Als je ziet hoeveel sommige al gespeeld hebben 3/400 wedstrijden...daar heb ik gewoon echt niet de tijd/zin voor.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Over welke game-mode heb je het nu? Clubs of Carrière?

Ik ga na de tentamens beginnen aan een carrière (zonder pro; nutteloos, m.i.) bij een competitie als Noorwegen of Denemarken. Even kijken waar of hoe, maar dat zie ik dan wel. :)

9. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    nee, ik speel career en merk 0,0 verschil.

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Pro slaan ze nu online op, dus denk niet dat er iets komt zodat je je pro weer kan hacken weet ik wat.

Bij fifa 12 kon je al een bijna 100% pro downloaden binnen een dag!

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Weet ik, maar ik heb al van een bekende modder op een ander forum gehoord dat ze de methode ervoor al direct hadden gevonden, maar (nog?) niet naar buiten brengen.

12. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Offline pro kan al :)

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Offline Pro heb je niets aan, alleen in carrière mode. En het is natuurlijk geen fuck aan om met een pro van 127 in de carrière te spelen.

De methode is gewoon hetzelfde als voorgaande jaren, daar heeft EA niets aan veranderd, omdat je het zelf moet weten of je dat wilt modden of niet. Geven zij niets om ;).

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Grootste nadeel van clubs is dat het puur counteren is..

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou wel een leuk team hier op XBW willen met toffe en goede mensen. Dan zou het echt tof zijn, want dan kan je gewoon mooi spelen en alles winnen.

16. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk om met grote clubs onderling te spelen. Tegen Wonderkids/Magical/Foregone etc., maar 7 tegen 7 ofzo vind ik echt saai. Vooral tegen mensen die er geen klote van kunnen 11 tegen 11 is een uitdaging, alles daaronder is gewoon niet leuk. Ja, 11 vs. 10 ofzo boeit natuurlijk niet zoveel

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Is er eenmogelijlheid omnetzoals voorgaande jaren manger te zijn maar dat ook je pro in je team zit? vond ik altijd geweldig!

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijke speler voor carrière: Mayuka, 22-jarige überbaas.

Nog een leuke: Deulofeu van Barcelona, die Ajax toen wilde, Depay en Kelvin (Porto).

19. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    duricic speelt ook fijn

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb ze net beide gezien, wat een baas. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.