Geen idee. In de PR wat ik gelezen heb hadden ze het gewoon over 22 landen. Noemden ze NL niet eens specifiek. Maar goed, ik neem aan dat die site waar je die quote vandaan hebt geplukt wel een goede reden had om NL te noemen. Misschien met de launch van Windows 8?
Wellicht dat ie er is tegen de tijd dat ik Dirt 3 binnen heb of eindelijk eens aan een lijst demo's begin. Niet dat ik er heel op zit te wachten. Van wat ik van de beta zag vond ik nog niet erg overtuigend.
Nope, was dit maar zo. Enkel nog beschikbaar voor US Dashboard. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Duurt wel erg lang, voordat de functie beschikbaar wordt gesteld voor de EU. Had ik nou maar een US account aangemaakt! Had ik nu geen geneuzel op het wachten van een versie naar EU. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Wie heeft tegenwoordig nou niet een US account? Ok, met Silver heb je er alsnog niet veel aan aangezien bepaalde functionaliteit achter Gold zal zitten, maar ik dacht dat iedereen op XBW inmiddels wel meerdere accounts zou hebben.
Mja, ik heb maar 1 account( daar blijft het voorlopig bij) Omdat ik geen zin hebt om al mijn gamescore op te geven. en mijn 14 maanden live uiteraad. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Dulle, weet jij trouwens waar ik Movie trailers kan vinden op de US account? Op de oude dashboard kon ik Bioscoop trailers checken. Kan ze niet meer terug vinden.
@ Leis: Ja duh, die andere acounts gebruik je voor randzaken. Ik heb een UK, US en Japanse account (al ben ik die kwijt ), maar de enige die ik echt gebruik is, tsja, de NL account natuurlijk. Nog niet naar gekeken. Kan straks eens kijken of ik iets vind.
Nee, het zijn Silver accounts. Daarom zeg ik ook De eerste maand is natuurlijk wel Gold (of ze moeten dat veranderd hebben)
Haha. Contact opgenomen met microsoft: Het is mogelijk om mijn account te veranderen naar US en houd ik ook al mijn gamescore en live. Maar wel 30 dagen duurt het ongeveer om over te zetten. Belangrijkste om te weten dat het gratis is! Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Bedoel je niet gewoon dit? Eerste 2 zijn van de NL Marketplace (via Xbox Video en gewoon Films Bladeren) en de 2e is van de US Marketplace via Browse TV & Movies. Of bedoel je iets anders? Want dat zijn de trailers die ik altijd keek. edit: En hier ene speciaal Movie Trailers kopje bij Xbox Video op de US Marketplace: Meh, zou ik zelf nooit willen. Ik ben een Hollandert en dan wil ik ook een NL account.
. Hij bedoelt denk ik de sony app Daar kan je biocoop verwachte films terug vinden. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Nee hoor. Je kon via video's op een aparte blok 'trailers' klikken en dan kwam je terecht bij bioscoop trailers. Dus Films die binnenkort in de bios in de VS zouden verschijnen, kon je alvast trailers in HD bekijken. Vond ik wel mooi. Jammer dat ze dat hebben verwijderd.