[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoop wel op een goede SP , moet zeggen dat ik die van BO qua verhaal maar mwoah vond. Settings/omgevingen waren wel leuk en de gameplay was als vanouds maar er is nou niet echt veel van blijven hangen

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  3. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Wat zeur je nou dan, als CoD niet je ding is kom dan hier er niet over zeiken. De mensen in dit topic vermaken zich wel met CoD en kijken er naar uit, nou mooi toch.

4. xboxxxbox

xboxxxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees dan eens verder dan je neus lang is. Ik reageer op iemand die op mij reageert.

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Hoogste moeilijkheidsgraad Call of Duty stijl: Duizenden granaten die jouw richting in worden gegooid en overal eindeloos spawnende vijanden neerzetten.

@ xboxxxx

Ruud _O_

6. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Je reageert op iedereen die CoD wel leuk vind en de game gaan halen, jij wil ze graag tegenhouden.

7. xboxxxbox

xboxxxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet een reactie, Iemand reageert, Ik reageer terug. Wat is jouw probleem zeg.

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij een Call of Duty fetisj gecombineerd met extreme fanboyism waardoor 'ie schuimbekkend en blind van woede en razernij z'n favoriete franchise gaat zitten verdedigen.

Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  9. xboxxxbox

xboxxxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, Volgens mij ook.

10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat een aantrekkingskracht heeft Call of Duty toch altijd. Zelfs de mensen die geenszins van plan zijn om hem te halen hebben de behoefte hun mening over dit spel te ventileren.

Er zijn tientallen topics van andere spellen, en minstens zoveel mensen die die betreffende spellen niet gaan kopen. Gek genoeg hebben mensen die die spellen niks vinden nooit de behoefte om in die topics te reageren om dat spel af te kraken. Alleen bij Call of Duty gebeurt dat.

Vreemd.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk eens in het MOH topic. :p

12. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Tja, je weet ook meteen uit welke kamp de afkrakers komen.

Ik zeg niks meer....

"Sommigen maken zelfs nieuwe nicknames aan om COD af te kraken."

13. xboxxxbox

xboxxxbox Member

Leuk Bevonden:
    0

haha, uit welk kamp...

Meeste mensen die ik ken en call of duty kopen zijn allemaal kampers.

14. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    GEARS OF WAR, BIATCH!

Maar het is gewoon vermakelijk om ieder jaar vlak voor de release het CoD topic te bezoeken met al die fans die nog een paar nachtjes lopen zweten voordat hun briljante franchise - die geen kritiek mag krijgen - bij de plaatselijke Intertoys ligt. En dan heb je nog iemand die beweert dat iemand anders weer mensen probeert tegen te houden om CoD BOII te halen :') Dit topic is goud met het aantal gespannen mannetjes hiero.

Ik zal jullie verder wel met rust laten hoor, lurking only ;)

15. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij vooral afkeert is hoe simpel deze zogenaamde shooter spel is, weinig tot geen recoil, enz. SP is, denk deze niet tof.

16. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Sowieso niet, laatste twee CoD's praktisch overgeslagen. Heb nu wel interesse in Black Ops II , maar dan komt mister Xboxxx hier op het forum vertellen dat je BOII echt niet moet kopen, al die mensen die het wel doen zijn gek.

17. xboxxxbox

xboxxxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien komt het ook wel omdat ik black ops en modern warfare 2 en 3 heb gespeeld.

Ik vond ze gewoon op mekaar lijken, Toen zag ik gameplay van black ops 2 en het lijkt er gewoon veel op.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, maar voor de mensen die vooral de MP spelen is dat geen groot nadeel. Voor de liefhebbers gaat het om details.

Net als bijvoorbeeld de mensen die elk jaar een nieuwe FIFA kopen. Tuurlijk is de basis weer hetzelfde maar de tweaks maken het weer interessant om het (competitief) te spelen

Zombies en SP zijn maar leuke bonussen voor als de servers eruit liggen :+

Tuurlijk word iedereen het op een gegeven moment zat, ik ben stiekem ook bij MW3 een beetje afgehaakt na 4 jaar regelmatig spelen maar er zijn er genoeg die later begonnen zijn of het gewoon nog niet zat zijn

en ook al geef ik qua MP dit jaar de voorkeur aan BF3, ik houd deze game toch in de gaten. Wie weet, BO was op 4 na denk ik mijn favoriete CoD tot nu toe.. misschien weet deze me weer terug te lokken

19. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Ja klopt man, de games lijken ook op elkaar hoor. Ik heb MW3 en BO1 ook nauwlijks gespeeld, misschien was ik shooter moe. Ik denk dat ik BO2 wel een kans geef, was wel enthousiast na Firstlook. Ik snap wel dat mensen elke keer weer CoD kopen, ook al lijken de games op elkaar, maar dat is BV met FIFA of FORZA (1,2,3 en 4 dan) toch ook zo?

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is met veel spellen al hoor. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik veel spellen niet lang meer kan spelen, omdat ik mij alweer verveel of omdat het gewend begint te raken :p
    Maar het verschilt ook per persoon. De een kan constant hetzelfde spelen en zich daar prima mee vermaken, anderen variƫren liever.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina