[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    ok
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Beeld je in: Gridlock, hammerburst tower. Een retro camper.. Zo irritant.. En dat kan op alle maps bijna met hoogte verschillen..
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    En toch speel in dit spel ondanks alles nog bijna 5 keer per week. Soms begin ik aan een andere game, maar toch gaat er geen spel boven GoW, zeker wat betreft de online gameplay niet. Ik speel met plezier en heb niet vaak last van retro lancers, soms word je down geschoten, maar als je een goede medespeler hebt sta je zo weer overeind. SO is een risico wapen, het gebeurt regelmatig dat iemand van te ver af schiet en diegene down geschoten wordt door de gnasher. Het mooie van de SO is wel dat je er een aantal tegelijk mee kan neerschieten.

    Nog mensen interesse om onder andere wat horde achievements te halen, laat het dan even weten.
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    up.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, ik wist dat Cliffy B het zinkende schip had verlaten. Maar Rod Fergusson was dus ook al vertrokken bij Epic... Helemaal gemist! 8)

    Ze geven het natuurlijk niet toe, maar volgens mij zijn het ook een beetje zat om het pispaaltje te zijn en al het gezeik aan te moeten horen. :p
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat zei ik ook al op gamer.nl. ben me toch een partij gemint.

    En sorry mastat, ik moet ook nog een horde achievement maar vind horde niet zo

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ok dan! Tja, er ging al een shitload aan gezeik richting hun met Gears of Lag 2. Maar nu was er weer een shitload aan gezeik met deze terwijl ze dachten het eindelijk goed te hebben gedaan. Het toevoegen van servers was top, maar dan verneuken ze het alsnog met allerlei onzin! 8) Hadden die servers maar in deeltje 2 gezeten... Dat had pas Epic geweest! :cool:

    Maar ja, nu is Judgement in de schoenen van People Can Fly geschoven en dan zo'n MP mannetje erbij die met nog meer onzin komt! :+
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die Quinn del Hoyo ofzo is ook al verantwoordelijk voor een hoop MP keuzes in Gears 3 hoor.. O.a de mapdesign
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja en hun 2 kregen bijna alles op hun dak! 8) Ik had nog nooit van die gast gehoord tot een tijdje geleden, maar van mapdesign heeft ie i.i.g. ook geen verstand... Tenminste niet voor Gears! :+ De beste mappen zijn de oude mappen! :p
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het nog steeds erg jammer dat Cliffy weg is bij Epic Games. In 2007 gaf hij nog aan wellicht te willen werken aan Jazz Jack Rabbit voor XBLA, zal er nu wel niet meer in zitten dat ik deze game op XBLA kan verwachten. Toch best jammer, verder is het sowieso een (eind)baas.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jawel.. alleen sommige beslissingen en uitspraken dat noobs kans moeten maken tegen veteranen ben ik het niet mee eens.. De betere speler moet gewoon ALTIJD winnen behalve als ie zelf een fout maakt ofzo. De slechtere speler moet niet geholpen worden door bullshit wapens.. Epic heeft aanzichzelf te danken dat de Gears community is gekrompen.
     
  12. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    1 man vol gas erop af met shotty, gaat ie schieten met z'n retro,SNIPE IK z'n kop eraf! ;)
     
  13. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Yes! Eindelijk een medestander op dit forum. That's exact the way I feel about GOW3._O_
     
  14. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik moet zeggen, ik zie nooit meer een SO of Retro, why? omdat ik die old scool playlist (gnasher, lancer en KoTH) Dit is eigenlijk de leukste en eerlijkste playlist.

    TDM is verneukt met mensen die niet weten hoe te spelen. Ik ben zelf een rusher en denk vaak niet echt na (smoke en lethal kunnen dat beamen) maar wat die nieuwe spelers doen is enkel brainless rushen en retro sprayen...

    Balance? Als ze de servers hadden toegevoegd aan 1 of 2, dan was ik nog steeds dat aan het spelen...

    Iemand zin om vanavond gears 3 te doen toevallig?
     
  15. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    TDM is helemaal niet verneukt met mensen die niet weten hoe je moet spelen, daar heb je ranked en bepaalde noobservers in QM al voor. Gewoon even zoeken en soms weer snel quitten maar er zijn genoeg matches te vinden met louter Gnasher play.

    Sowieso snap ik dat gezeik om TDM niet, ik speel al sinds '06 Gears MP, heb alle 1250 gs legit gehaald en TDM is desondanks veruit mijn meest gespeelde gametype (KoTH en Guardian op 2e en 3e plaats). En dan lees ik dit:

    Onzin, kwestie van smaak. Ik heb 5 jaar lang het echte Gears gespeeld voordat Gears 3 uitkwam omdat ik Gears 2 zo'n waardeloos misbaksel vond en dit leuke plaatje is al 4 jaar m'n gamerpic(dus iemand die Gears niet gewend is zou ik mezelf niet willen noemen, zeker niet met 86% Gnasher kills en ik vind CoD een waardeloze franchise):

    [​IMG]

    Execution blijft ook nog steeds goed, daar niet van.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gast. Ik durf te wedden dat ondanks de meningen van mij lethal gustavo en epic levitate je nog steeds minder hebt gespeeld dan wij hebben .begrijp ons niet verkeerd, dit is ook onze favo mp. Iig van mij

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Moet je wel een snipe hebben. Dat maakt gridlock een stuk makkelijker ja. Heb je dat niet omdat je dood bent gesprayed met een retro in snipetower ben je de lul

    Oh dubbel post

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Nog een liefhebber als ik hier dus. Haat liefde verhouding met deze game. Sommige avonden haat ik het en andere avonden ben ik niet te stoppen, heerlijk spel.
    Ook jij hebt de juiste instelling, neem het zoals het komt, niet janken maar genieten van deze game.
    De betere speler wint of de teamplayers winnen, dat is de kracht van GoW3.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    vanavond niet, ander keertje weeer :thumbs:
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jij speelt oldskool waar de betere spelers winnen ja omdat je geen bs start rifle hebt. Niet in tdm met die retros. Kan me ook niet voorstellen dat jullie in oldskool volle games spelen. Volgens jullie zijn alle retro mensen dus beter dan ik. Mijn deaths zijn voor 90% retro kills

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina