[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hij is inderdaad echt totaal niet boeiend, maar heb hem ook voor 62€ besteld gelukkig
     
  2. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou die Limited Edition is eigenlijk ook niks. Alleen die map packs zijn interessant, maar voor de rest, beetje onzin eigenlijk. Op zich ziet zo'n Steelcase er wel mooi uit. Ik heb er trouwens 52 voor betaald, dus voor de rest zit ik er eigenlijk niet mee.
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had m uiteindelijk door een kortingsbon van een vriend voor €64 gekocht, maar ik had denk ik kon net zo goed de normal game voor 44 halen en dan een seasonpass of dergelijk erbij....

    Nadat ik reach had dacht ik al van waarom heb ik geen LE van Reach gekocht, dus had ik mezelf beloofd om de legendary te halen bij H4... Aaaand nee hoor we gaan alleen een LE verkopen. Oke ook goed als ik maar als bij reach een boekje of dergelijk krijg. Aaaaand nee hoor fuck you, we geven alleen maar DLC |:-

    343 backstabbed me nu echt :'-(, gelukkig is het H4 en doe ik t voor de soort seasonpass, anders had ik hem nu echt geannuleerd :mad:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat zitten jullie opeens allemaal moeilijk te doen over die LE? Het is toch al tijden bekend wat er wel/niet in zit?
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoewel ik op meer had gehoopt, zoals een DVD van 'Forward unto Dawn' (dat alleen al maakt het een stuk beter) en misschien wat meer physical goodies. Is het hier in Nederland geen verkeerde deal als ik een beetje goed zit met mijn schattingen..

    Ik heb hem bij Gamemania voor €75, i.v.m preorder actie + punten. Nu kost de game bij de meeste webwinkels toch wel tegen de €50 (we hebben het over op de release de game in huis hebben). Nu is het zo dat de map pack al zo'n 25 dollar gaat kosten, dus het zal tussen de €20-25 vallen (grote kans dat het hier gewoon €25 wordt).

    Ik ben het echt totaal oneens met hoe ze de limited edition hebben aangepakt, en ik heb dit ook meerdere malen hier en op de waypoint forums duidelijk gemaakt. Maar aan het eind van de dag is het nog steeds een betere deal voor iemand die toch het maximale uit Halo 4 wil halen.
     
  6. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wss worden de Mappacks weer 1200 punten?
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    De season pass voor de 9 maps wordt in Amerika in ieder geval 25 dollar, dus vandaar dat ik tussen de €20-25 hier schat.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.903
    Moet je met al die troep.
     
  9. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Niks dus. Alleen die Map Packs zijn wel interessant. Voor de rest is het echt onzin. Bij de Halo: Reach LE had je tenminste nog wat pysical goodies. Vooral dat standbeeld bij de Legendary vond ik cool, maar ook iets te duur. Maar de LE van Halo 4, vooral veel onzin.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De verpakking is al strak en ik ben er wel blij mee! :cool: Het is alleen jammer dat ze dus blijkbaar de content hebben aangepast waar je eerst mee lekker werd gemaakt. :+

    Nog iets moois! :9
    [yt]4JZ8lheREEw[/yt]
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik goed gehoord had bij de LE unboxing zeiden ze dat je maar 3 maps erbij krijgt, dus niet 9 maps(of 4 mappacks). :{ (of ik had niet goed geluisterd :+ )

    En wat heel misschien kan zijn is dat 343i met een lage budget/investering begint en dus wss met halo 5 genoeg geld hebben zodat ze wat tofs kunnen maken. Ach en halo is toch al tof genoeg, 2 campaigns(soort van dan), epic MP waar ik en me vrienden epische momenten gaan beleven en dan ook nog eens forge waar ik echt veel dingen ga bouwen(heb echt fuuuucking veel gemaakt op reach waar zelfs 1 map van mij 1K gedownload is :cool: )

    Overigens zullen we op Day1 al met een xbw groepje paar potjes MP doen? :cool:
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    First 3 map packs zegt ie ;)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Maar wat is er nu precies uit de LE gehaald? Alleen die skins toch? Ik had het een beetje gemist...

    En een XBW match lijkt me ook wel een leuk idee. :)
     
  14. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    XBW match, klinkt cool. I'm in!
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Recruit armor skin in plaats van Recruit armor als exclusive, Recruit is dan ook nog zelfs het standaard armor voor iedereen.

    Forward Unto Dawn als waypoint stream in plaats van een download of DVD.

    Specializations niet langer exclusief voor LE, maar voor iedereen die voor 20 november speelt.

    De season pass in de LE bevat minder dan de season pass als je hem los koopt, je loopt 2 helmen en een emblem mis.


    XBW match lijkt me vet! :)
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    XBW MAAAAAAAAAAAAAAAAATTTCCCCCHHHHHHHHHHH
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.903
    IM IN AS WELL.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee want jij speelt vals met je DMR+BR dual. :mad:
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.903
    NEE IK BXR JE
     
  20. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Super jumpen! :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina