[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Echt? Pato is de beste spits by FAR die ik ooit gehad heb in mijn FUT's (10/11/12/1:cool:. Enorm snel, geweldige dribbelaar, elk schot is een goal in de zestien en geniale looplijnen. Daar konden Welliton, Damiao (ofzo) en Love niet aan tippen, damn.

    Ronaldinho is baas :cool:.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ga mijn Braziliaans team verkopen, dan heb ik rond de 350.000 coins. Daarvan ga ik 300.000 verkopen en met de rest voor de lol nog een pace-team maken. FUT is al een tijde over voor mij, maar twijfelde wat te doen.

    Nu twijfel ik weer.. over welk team:

    [​IMG]

    Of:

    [​IMG]

    Jammer dat er geen snellere CAM is.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe kan ik de opstelling '3-4-4 ruit' kopen ?
     
  4. EdenHazard

    EdenHazard Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat? Dan heb je toch 12 spelers in je elftal? Of bedoel je het anders? :p
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bedoel je 343 ruit?

    X - X - X
    --- X ----
    X ------X
    --- X ----
    X - X - X

    Kan niet, je kan alleen de formaties maken die je krijgt. In de wedstrijd zelf kan je hem veranderen naar een eigen formatie (moet je wel maken)
     
  6. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand of er nog wel een happy hour is? en zoja wanneer of waar kan je dat zien wanneer dat is?
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Staat op Twitter wanneer het is. En het is nog niet aangekondigd, dus niemand weet het.
     
  8. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij alle dingen van mijn trade pile verwijderd die ik sinds ik fut speel verkocht heb maar kan gelukkig weer verkopen.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dafuq, onlogisch. Ach, thanks!

    edit; Hoe maak ik die?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dan moet je tijdens de wedstrijd een custom formation maken. Dus op het begin meteen team management > 3-4-3 zoeken > edit (X) > ruitje maken op middenveld > opslaan.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kan dan geen opstelling kiezen , alleen stilstaandesituaties aanpassen en snelle tactieken.

    En jeezus wat zijn er veel blessures in een wedstrijd. Net een paar keer gehad dat een aanval van mij verneukt werd omdat opeens een gast weer naar z'n hamstring greep:emo:
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dan moet je meer wisselen. Spelers krijgen sneller (heel snel..) blessures wanneer ze niet fit zijn. Ik zorg altijd voor 95+ fitness bij al m'n spelers en heb eigenlijk nooit blessures, pas één gehad. Dat was door een charge op de benen

    Je moet de opstelling tijdens de wedstrijd maken ;).
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja wisselen, maarja ik heb alleen maar debielen op de bank zitten haha. Eerst wat meer redelijke spelers hebben.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is je team?

    Ik ga nu alles verkopen wat ik heb en laat ik 50.000 in m'n account staan om deze te maken:
    [​IMG]

    Über-gay-team dus.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Waar kan ik m'n team zo uploaden?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je kan via de WebApp een screenshot maken (of Gyazo gebruiken; heel makkelijk). Of via WebApp op share klikken bij je teams. ;)
     
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Is goed juist, heb met mijn nieuwe team 4 vd 5 potjes al gewonnen, het helpt dus zeker en toont aan dat alles om pace draait in deze fifa (helaas..).
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Duh. :+

    Ik wilde eigenlijk een soortgelijk team maken als wat ik al heb, maar dan is m'n team te goed IMO.

    Robinho - Lucas - Pato - Hulk
    Ramires
    Filipe - Dede - Santana - Naldo - Danilo
    Helton

    Ondanks dat ik niet geloof in een handicap of dergelijke, wil ik het ook niet meer riskeren.. :+
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja geen idee of ik doorga met FUT. FIFA klopt gewoon niet online want het is puur counteren en spelen zonder middenveld. Wellicht dat ik binnenkort PES erbij koop voor multiplayer, want dit is gewoon geen voetbal.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Speel je ook H2H of alleen FUT? Want FUT heeft dit jaar echt de slechtste gameplay van alle modussen van alle FIFA's.. ooit. Ofja, in ieder geval het hardst verkloot tov. de normale gameplay.

    H2H is tof. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina