Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb me net ook aangemeld voor de upgrade, 15€ kan ik niet om tobben :+

Maar wat betreft mijn MS Office en documenten, blijft dat behouden? Ook draai ik een aantal statistische en economische programma's, waarvan ik verwacht dat die het voorlopig nog niet doen op W8..

2. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik druk nu inderdaad (net als dat ik bij Windows 7 deed) gewoon op de Windows-toets en typ het programma dat ik wil starten.

Alles wat op Windows 7 draait, draait ook op Windows 8

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Oh dat is top, dan hoef ik er helemaal niet meer over na te denken, thanks :)

En Willem, wat vind jij zoveel beter aan Xbox Music dan aan Spotify?

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dixons.nl is begonnen met preorders aannemen voor een aantal modellen waaronder de Lenovo Yoga 13.... Very tempted to buy, maar ik wacht eigenlijk liever op Asus. Decisions, decisions....

HP heeft net ook prijzen gereleased en beschikbaarheid, nieuwsbericht staat op engadget. Nog maar 2 dagen! :D

Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd in die Surface tablets, de rest van die laptop/tablets zien er niet echt interessant uit.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij biedt de Surface niet genoeg (ik heb een nieuwe laptop nodig), maar als tablet lijkt hij me zeker wel tof. Ik zou hem misschien nog los kopen mocht ik geen convertible kopen, en dan de RT versie..

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee idd, dan is een Surface tablet niet handig. Ik ga hem gebruiken voor presentaties geven bij klanten. Zit nog te twijfelen tussen de goedkope of de Pro versie. Maar als je idd een laptop zoekt dan is een Surface denk ik niet ideaal.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor presentaties lijkt ie me wel top! Maar dan heb je denk ik niet de hele W8 nodig, dan zou ik lekker voor RT gaan.

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja, alleen toch lijkt het mij ook wel vet om x86 programma's (games, Photoshop etc) te kunnen draaien op een tablet. :D Zou wel gaaf zijn als je 'bijvoorbeeld' Battlefield 3 erop zou kunnen draaien. Niet dat dat zou gaan denk ik want daar zal hij niet krachtig genoeg voor zijn. :9

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben nog steeds niet overtuigt dat ik Win8 moet hebben, vind metro erg lekker werken op m'n Windows Phone maar op de xbox bijv vind ik de hele interface 5 keer kut.

Hoeveel beter gaan m'n spellen daadwerkelijk draaien? :)

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ben ik het helemaal mee eens, ik vind de enige goede Metro interface die op de Windows Phone de rest is tja lang niet zo goed uitgewerkt. Vind die kleurtjes in Windows 8 zo dof eruit zien. Hoe je spellen draaien onder Windows 8 moet je misschien even afwachten op een review van Tweakers ofzo die testen dat meestal wel.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het blijft vaag zo'n look voor Windows en ik denk dat ik nog even op W7 blijf hangen. :p Hoeveel van jullie gingen automatisch op zoek naar de startknop trouwens? 8)

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vind Win8 er juist heel netjes eruitzien! En ik neem aan dat je die kleuren gewoon kan verranderen.

Denk ook idd ja dat ff tweakers in de gaten houden het best is op dit moment.

Nu nog hopen dat ik me kan inhouden om zo'n veelste mooi surface tablet te kopen :+

14. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Ik heb zitten zoeken, maar kan het niet echt vinden. Hier mijn situatie:

Ik had Windows 7 Home Premium (dus met Office). Toen heb ik, heel stom, de consumer preview gedownload, niet dual boot. Dus ik was Office "kwijt". (Openoffice werkt, prima, daar niet van). Als ik nu van mijn consumer preview naar windows 8 pro ga, dan moet ik, zoals ik vernomen heb, mijn serial code voor windows 7 invoeren (die heb ik, staat op zo'n sticker). Krijg ik nu wel Office in windows 8? Behoudt ik al mijn programma's/software? (bestanden etc weet ik dat je die kan behouden).

Bedankt alvast.

PS. Waar kun je nou het goedkoopst windows 8 (Pro) krijgen?

15. Binkie

Binkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoop kan je hem vinden op Culgame

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, ik ga het toch maar proberen dan... koopje! :thumbs:

18. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Hoe kan die culgame.com zooo goedkoop zijn? Office 2010 bijvoorbeeld maar omgerekend 17,- Euro. :eek:

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Niet helemaal legaal volgens mij...

*zoekt op internet

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het schijnt wel legaal te zijn, al moet je je order bevestigen doormiddel van de telefoon. (wat je pas krijgt nadat je besteld hebt) Ach ik annuleer m'n order en haal hem wel van MS.

Op tweakers stond ook nog van alles in dit topic. Het schijnt dus wel een betrouwbare site te zijn voor games maar bij een OS is het allemaal wat vager.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina