[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat valt wel mee toch, ik heb van t weekend terramorphus gedaan met mn broertje in co-op en hij had mij eigenlijk helemaal niet nodig met zn Bee en zn Conference call :+

Ik stond me maar wat achter een rots te verstoppen eigenlijk..

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mja met de uber guns kan ik ook het, ik heb ze helaas niet :mad:

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, splitscreen coop met mijn broertje de bandit slaughter gedaan. Tot 3x toe de 5e ronde wave 4 klaar en triggert de laatste wave niet :X

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Laatst coop gedaan, maar was beetje vreemd. Want je kan niet echt online met je 2 poppetjes? Als ik guest doe dan slaat hij de gegevens van mijn guest niet op.
    Dus moet je 2 gold accounts hebben?

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, gewoon een account maken zonder internet (XBLive) access. Je medespeler in splitscreen logt dan in op dat account en zijn characters worden dan onder dat account opgeslagen. Zo doe ik het ook met mijn broertje in splitscreen. Je kunt dan alleen niet ook nog online spelers joinen/laten joinen. Dan moet je 2x gold hebben!

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    DLC uit, alleen is er weer zo'n raid boss, hyperius ofzo. Als iemand met uber wapens daar ff bij wil helpen, graag :)

Begonnen aan TVHM ...

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Woooooooooh! Nasty bug / hack / viral doet de ronde. Permanent deletes save file....

9. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Op PT1 zijn ze net zo onverslaanbaar als op PT2 of PT2,5, die bosses passen zich niet aan je level aan. Je zult er nu dus zelfs meer moeite mee hebben omdat je zelf nog niet level 50 bent.

Trouwens, net zoals met Terramorphous is er voor Hyperius ook een wapencombo die hem zo om zeep helpt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar vrienden vertellen mij dat hij binnen de minuut dood is ermee...

Met een lvl 50 Tediore relic (70% damage, 30% reload speed) en de Legendary Baby Maker, de reloads schijnen hem zo stuk te hebben
    Overigens vind ik zowel Hyperius als Master Gee helemaal niet leuk om te farmen. De loot die ze laten vallen is echt te weinig voor de moeite die je doet en het feit dat je ze maar één keer per dag mag verslaan vind ik helemaal onzin. Dan maar geen Seraphs, die roze rommel is toch niet zo denderend als men deed voorkomen.

Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind het vooral lame dat ze deel uitmaken van de alle quests achievements. Doe dat apart, voor de mensen die het leuk vinden om eeuwig te farmen voor ultimate loot, etc. Mensen zoals ik, die gewoon willen spelen/questen hebben helemaal geen boodschap aan dit soort onzinnige bosses ...

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, wat een zaad zooi zijn die bosses. Alleen met uber wapens waardoor de game zelf ruk wordt om te spelen is het te doen. Of met een of andere glitch :mad:

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Uhm wat heeft de video er mee te maken :D

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb je em wel gekeken, de video gaat over die bug/glitch/viral :)

Enne, er schijnt vandaag een patch te komen:

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Had hem wel gekeken, even door heen geskipt maar zag niets gek. Zit ook op me werk dus kan niet even een video van 10 minuten bekijken :).

Kan je even samenvatten wat de glitch is en waar ik moet opletten? Wil niet met level 42 assassin verliezen :D.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Iemand die toevallig nog orange guns will dupen? Ik zoek de baby maker :mad:.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je savefile kan corrupt raken door met mensen te spelen die al een corrupte file hebben. Gevolg is dat als je dood gaat je permanent dood gaat en je savefile wordt gewist! Dan ben je dus alles kwijt!

Ik dacht dat jij niet van die uber weapons wilde :) ?

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah niet die uber shotgun, maar de babymaker is wel handig en goed voor een boss in de DLC. Heb jij toevallig nog leuke weapons?

18. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Voeg me maar toe, ik heb alle Legendaries.

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Sweet, ben je toevallig vanavond online?

PS: Heb je toegevoegd.

Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  20. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Heb nog geen een keer met iemand samen gespeeld en toch word mijn save game sinds vandaag niet geladen. Ben gewoon weer lvl 1 en bij de quest my first gun. Kut!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina