New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jezus, noobs. 8)

Niet alle muziek is ter stream beschikbaar. Dan kan je het dus alleen kopen zoals bij iTunes. Er is zat muziek die je kan streamen.

Edit: oh wacht, ik had het over W8. :+

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    De muziek service is best slecht..
    Kan niet eens muziek luisteren, onder het gamen! :banghead:

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het heet XBOX Music omdat ze graag (de volgende) xbox als algemeen media center gaan promoten etc.

En je krijgt zat gratis als je gold hebt :+ alleen wij krijgen het niet omdat MS ons niet belangrijk genoeg vind.

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Deze site meld het. Microsoft heeft dat tegen hun verteld, volgens de site. Hoe betrouwbaar die bron is weet ik niet. Dat laat ik aan jou over.

Overigens op de Smartglass site onderaan wel een bevestiging dat Smartglass naar WP7.5 komt. :thumbs:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoezo misser....

ik ben benieuwd hoe goed smartglass opgepakt gaat worden. Er was toch zo'n trailer met Game of Thrones op de tv en dan een landkaart op je tablet? Dat soort dingen zijn toch wel erg nice.

Beetje zonde alleen dat wij natuurlijk geen Netflix etc hebben en dat de manier waarop wij series kijken (usenet) vast niet ondersteund wordt

De WiiU achtige mogelijkheden zijn er natuurlijk ook, maar die zie ik mislukken. In tegenstelling tot de tablet van de nieuwe Wii, heeft niet iedere xbox gebruiker smartglass.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Denk niet dat wenog teveel moeten verwachten van de huidige Xbox, al die smartglass dingen en shit zoals Xbox Music tijdens gamen gaan pas mogelijk worden als we eindelijk's afscheid kunnen nemen van de antieke bak die we nu hebben staan.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wordt best ernstig inderdaad. Komende december gewoon alweer 7 jaar oud 8)

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    No way :eek:

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    En wanneer komt de nieuwe Xbox? In 2014? :+

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Smartglass moet niet al teveel van de xbox 360 vragen. Het enigste wat de 360 hoeft te doen is wat gamedata naar je phone/tablet te sturen en ontvangen.

Geen Xbox Music tijdens gamen zal waarschijnlijk met geheugen beperkingen te maken hebben.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heeft niets met geheugen beperking (hoewel dat ook kan) .... ik dacht eerder bandbreedte

Halo 4

[yt]E_SAkHpNI0w[/yt]
    [yt]1uPR1_iggGU[/yt]

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Zoveel gebruikt zo'n streaming dienst toch niet? Spotify bijvoorbeeld heeft als hoogste kwaliteit 320kbps.

EDIT:
    Nog even als toevoeging, de 360 reserveert als het goed is 40MB geheugen voor zijn guide. Met de huidige guide denk ik dat de kans groot is dat ze aan dat limiet zitten. Een streaming dienst toevoegen aan de guide zal dus waarschijnlijk niet mogelijk zijn.

Het vergroten van die 40MB is natuurlijk ook geen optie. Alle games houden er rekening dat ze de rest van het geheugen volledig tot hun beschikking hebben. En de games van de laatste jaren zullen ook elke MB gebruiken.

Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Misschien wordt ie volgende jaar wel aangekondigd. Who know! :D

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgende E3 word die wel aangekondigd. Dan waarschijnlijk begin 2014 denk ik.
    PS3 blijft nog wel even. :)

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Daarom net wat ik zeg, slaat toch nergens op. Waarom kan Nokia het dan wel op WP7/WP8? :emo:

Oh ik weet het al, omdat MS geldwolven zijn! En nee wij Gold gebruikers krijgen nooit wat gratis althans ik heb in al die jaren als vertrouwd lid nooit wat gratis gekregen kwa service... oh wacht nee niet helemaal waar heb wel wat waanzinnige thema's en avatar meuk gekregen daar ben ik MS echt heel dankbaar voor idd. *huilie huilie* Maar idd zoals gezegd leven we in het verkeerde werelddeel, waarom noemen ze het ook niet gelijk XBOX PHONE 8 dan hebben ze mij helemaal, en zorgen ze ook nog even dat je een Gold account nodig hebt om te kunnen bellen! :b:

MS faalt gewoon, klaar!

Edit: En jullie zullen het wel raar vinden dat ik er zo over denk als 'MS fanboy' wat ik altijd was, maar ik zie toch bepaalde dingen de laatste tijd gebeuren waar ik mij mateloos aan irriteer bij MS.

Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Q1/Q2 (Maart) 2013 wordt hij aangekondigd (speciaal evenement). Niet op de E3, daar presenteren ze de games die samen met het nieuwe entertainment systeem uit komt

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog beter dan. Thanks Mr insider. ;)

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar dat zou dan ook een release in Q4 2013 moeten betekenen? Tenminste lijkt me wel slim zo net voor de feestdagen. De x360 werd ook begin december gereleased (2005, hoelang is dat al wel niet geleden als je zo even nadenkt 8)).

19. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Afijn we zullen het vrijdag wel merken. Vind het persoonlijk wel jammer als iOs gebruiker als we tot januari moeten wachten.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Of Android O-)

Deel Deze Pagina