[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    100% mee eens, zolang de map packs erbij zitten vind ik het prima. Rest doet me nog minder dan niks.

    Plus, met de code die bij de LE zit hebben ze alle delen dus aan elkaar ge-edit zodat het 1 geheel is; ook wel fijn!

    Hahaha,quote van de week.:b:

    De LE is hier nooit 100 euro geweest. Hoogste prijs bij een normale winkel is 80 euro.

    Heb em zelf toen besteld voor 64 euro....was toen de goedkoopste.:+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is al de hele tijd het probleem met de H4 marketing. Bij Vidocs hoor je gelukkig op de achtergrond zo nu en dan wel wat fatsoenlijks, maar nog niks wat echt Halo schreeuwt. Beseffen ze bij 343 niet hoe belangrijk de muziek is/was voor Halo? Of iig voor mij. :p

    Maar goed, op Halo4remix hoorde ik soms wat samples die wel goed klinken, dus ik heb nog wel wat vertrouwen erin.

    Hoeveel spoilt de trailer? Of tsja, hoeveel lijkt ie te spoilen? Wil em wel kijken, maar launch trailers willen soms net iets te veel laten zien...
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Eigenlijk niks volgens mij, ik zie nou niet iets van echt belangrijke dingen, kan aan mij liggen hoor dat ik het niet zie :+
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou er gebeuren wel dingen die je nog niet had gezien. Je kan er zelf wel een verhaaltje bij bedenken hoe die daar komt en wat er gaat gebeuren.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie in ieder geval wat wijde stukjes map met meerdere voertuigen en dat is +++, was wel een beetje bang dat H4 een beetje H2 syndroom zou hebben.

    Betere graphics maar daardoor kleinere scope. Hoe groter de 'sandboxes' hoe beter wat mij betreft. Meer mappen a la Silent cartographer en assault on the control room en zo weinig mogelijk gangetjes
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Daar ben ik nu ook weer met Halo: CE Anniversary, kippenvel weer _O_
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm heb het filmpje gezien en vind het helemaal niet zo'n boeiende case. Misschien dat het in het echt wel heel tof lijkt, maar zo op het eerste gezicht is het 'meh'. Denk dat ik de controller nog ergens los ga kopen...
     
  8. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat er toch wel erg weinig gameplay in de Gameplay Trailer zit. Geen live-action dingen natuurlijk, maar ook weinig echte gameplay. Voor de rest wel vette trailer.
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Als de mensen die dan zin hebben om op 6 november een match te houden mee willen doen hun GT ook even meegeven, dan zal ik jullie wel een friendrequest sturen :)

    Ik wacht echt nog steeds op een goeie trailer, super-super awesome hoeft t ook weer niet te zijn als t maar vergelijkend is als deliver hope of birth of a spartan, die waren ook zeker mooi
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    .











    <--
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat moeten we zien Jorrie? 8)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Daar staat mijn GT :+
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Zijn gamertag! 8)
     
  14. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm in :)
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Jorrie 8) :lol:
    Er zijn ook mensen die niet zo slim zijn om dat erbij te zetten maar bijv van jullie kan ik t wel vinden :9

    Weet iemand of er uberhaupt nog een trailer komt, liefst een goeie live action :D
     
  16. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn GT is echt heel ingewikkeld ;)

    Yaran08 dus.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het pijltje staat precies op de goede plek en je ziet het nog niet? Schele! 8)

    Wel leuk zo'n XBW knaldag op 6 november, maar ik weet zeker dat ik of Mark dan nog op de post zit te wachten... ik voel het gewoon! :lol:
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja, maar ik had de post daar boven niet gelezen :+

    Wehkamp gaat ons een week langer laten wachten _O_ Yeah!!!
     
  19. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Wehkamp levert toch wel op de release datum? Dat staat volgens mij wel op de site ergens. Ik wordt egt heel chagerijnig als ze serieus een paar dagen later leveren.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, week later... Suckers! Muhahaha! }:] Beter komt de mijne wel op tijd, want week later ben ik er niet! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina