[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Komt goed. Vanavond ben ik er niet (Ajax Man City), morgenavond zal misschien lukken, vrijdagavond heb ik een PES toernooitje (jawel!).

    Eventueel morgenavond dus, maar ik heb nog wat opdrachten ook en moet nog een offerte maken, dus kan zijn dat ik het te druk heb.

    Komt binnenkort sowieso wel een keer, als ik je online zie stuur ik je wel een berichtje. Maar laten we morgenavond even in gedachten houden.
     
  3. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik heb iets heel erg raars nadat datapack 2 er op staat. Gisteravond wilde ik een wedstrijdje doen binnen mijn woonplaats (RS drukken n het hoofdmenu) en toen kreeg ik te zien dat mijn datapack niet compatible was.

    Veel gekker was het vanochtend vroeg toen ik ff snel een potje CL aan het spelen was. Begint opeens het beeld mega te stotteren en te haperen!!! Zijn er meer mensen met dit probleem?

    Ik heb alles er maar af gehaald en zal pes er wel opnieuw op zetten en alles updates opnieuw downloaden. En dan zien we wel wat er gebeurd.
     
  4. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens last van, maar op de Facebook van PES las ik het volgende:

    ''We are aware of the "Data Pack Incompatible" issue Xbox 360 players are facing. We would like to apologize for any issues caused, but rest assured that we are working to solve the issue as soon as possible. Thank you for your patience and understanding.''

    Lijkt me dat het over Datapack 2 gaat en dat er dus meer mensen zijn waarbij de Datapack problemen geeft.
     
  5. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook nergens last van, maar heb ook nog geen OF in gebruik.

    Wel had ik problemen toen ik mijn gegevens uit de vorige PES editie geimporteerd had.

    Nu met DP 2 is dat gelukkig niet meer nodig. Alleen jammer dat Vd Vaart niet meer bestaat :'-(
     
  6. Takbier

    Takbier Guest

    Isgoed jows
     
  7. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor je reactie. Ik heb geen OF geïnstalleerd. Ik dacht dat doe ik na datapack 2. Nu vanavond eerst maar weer is alles er op zetten.
     
  8. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    kan je die daymos etc gewoon downloaden via xbl of moet je dat via een usb stick doen ofzo?
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet via USB. Maar is echt een heel simpel werkje in vergelijking met voorgaande jaren. Ik zou als ik jou was overigens nog wel even wachten op Daymos V.3, die ergens deze week uitkomt.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Sowieso moet je die OF tussen dp1 en dp2 installeren, niet echt ideaal.
     
  11. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nieuw bij Daymos 3 eigenlijk? Twijfel om een ML te starten of om daarop nog te wachten en vraag me af hoe lang het duurt voor ie uit komt.
     
  12. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is kan je er nu ook voor kiezen om de MLS, de Amerikaanse profcompetitie, er in te gooien. Leuke toevoeging. Ook denk ik dat V.3 geoptimaliseerd is voor werking met tweede datapack.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Staat niet dat alle variaties tegelijk uitkomen hè. Ik denk eerst Bundesliga en Npower.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zo! Dat was mij het wedstrijdje wel gisteravond. :thumbs:

    Anyway, ik heb morgenavond een PES toernooitje. Ik wil slechts aan 1 gozer (die nooit een spelletje speelt) Barcelona toekennen. Verder zoek ik nog wat leuke Europese (sub)top teams. Loting bepaalt wie met wie speelt. Zelf dacht ik aan:

    - Barcelona (voor de kneus in het midden)
    - Schalke 04 of Napoli ofzo (voor mij als meest ervaren speler)
    - AC Milan
    - Manchester United
    - ....

    Wil eigenlijk het liefst teams met max één A rating. Iemand suggesties? Kun je eigenlijk wel een eigen league aanmaken zoals voorheen mogelijk was? Heb hier nog niet naar gekeken (:x)
     
  15. MarsGameEvents

    MarsGameEvents Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er interesse bij jullie om mee te doen aan een PES 2013 offline toernooi?
    Ben van plan er 1 te gaan organiseren.

    Waar geldprijzen te verdienen zijn.
     
  16. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister twee potjes tegen mano gespeeld... 0-2 en 1-3 verloren.. Goed gespeeld mano! Mijn eindpasses kwamen echt nooit aan. :thumbs:Was cool snel weer doen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Deze teams zijn veel te goed man. Neem de teams van Digitaalgras,.die hebben Napoli als beste team.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik speel tegen 2 gasten die misschien 10 potjes per jaar spelen. Eentje speelt 1x per jaar, dus die krijgt Barca. De anderen mogen dus best een redelijk team.

    Twee spelers (waaronder ik) krijgen een redelijk team (napoli of schalke ofzo).
     
  19. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    wanneer en waar kan ik dalijk die daymos 3 downloaden?
     
  20. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    ik zag trouwens een datapack 1 en 2 downloadbaar staan bij info, nu heb ik die dp1 gedownload en geinstalleerd als het goed is maar nu kan ik niet bij die 2e.. de optie om systeemupdate te doen is grayed out in het menutje kan het dus niet eens selecteren. Weet iemand hoe dit kan?
     

Deel Deze Pagina