Done! Helaas ben ik er vrijdag niet bij want ik moet zaalvoetballen, maar wellicht kunnen we nog is een keer wat afspreken.
Maar btw, zo goed is ons ingespeelde team niet hoor. (Epics, Lethal, Smoke en ik) We klote altijd maar wat aan. Iedereen doet maar wat alleen Smoke probeert soms nog wat met nu moeten we naar de andere hill dit dat zus zo. Maar niemand luistert
We hadden het Epic Fail team kunnen heten en Guus is gewoon een klootzak! Lig je daar half dood en dan gaat-ie Ammo oppakken of je zwaar verdiende kill afpakken! Maar zo gaat dat in een team, iedereen heeft z'n eigen skill... toch Guus?
Laat hem maar op zijn manier spelen joh, doe je niks aan, is tijdverspilling. Hij heeft mijn FR ook als enige nog niet geaccepteerd, kan toeval zijn, maar eigenlijk geloof ik niet in toeval. Ondanks alles geef ik hem nog steeds een eerlijke kans om te laten zien dat hij ook een behulpzame kant heeft buiten de harteloze kant die zijn teamgenoten van hem kennen.
Je kent ons echt niet hea Je moet weinig van Liddle, smoke of Guusje serieus nemen Guusje is wel behulpzaam, alleen zoals lethal al zei, kloten we altijd maar wat aan Ik vind het alleen leuk om met hun te spelen in een team omdat het ook echt aankloten is dan
Bevestig hier voor de zekerheid nog even als je er vrijdag avond sowieso bij bent, zodat we niet met lege plaatsen zitten (gnasher/lancer only): 1 Mastat 2 Epic Lightsout 3 5 6 7 8 9 10
Ik speel nooit tegen bots. Gewoon tegen random mensen. Bevestig hier voor de zekerheid nog even als je er vrijdag avond sowieso bij bent, zodat we niet met lege plaatsen zitten (gnasher/lancer only): 1 Mastat 2 Epic Lightsout 3 IRGIORGIO (na werk) 5 Epic Levitate 6 Gold Rush NL 7 8 9 10 Is de Hammerburst ook verboden?