New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Draaid ietjes sneller op onze laptop dan Windows 7. World of Warcraft kreeg een dikke fps boost.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gewoon een prognose

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ja. Ik geloof het gewoon als het mag. :+

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het is balen dat we in Nederland wonen. De diensten die je in de US aangeboden krijgt zijn fantastisch.

Blijft kut voor ons.

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wiens schuld is dat? Die van ons, of die van Microsoft. Microsoft, die in tegenstelling tot andere bedrijven, maar weinig investeert in zijn diensten in het buitenland.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe graag ik MS ook de schuld wil geven is het gewoon pech dat we in Europa wonen. Veel te veel verschillende landen. Ik snap wel dat ze niet voor ieder apart kutlandje weer zin hebben om te moeten werken met steeds weer andere rechten, wetten en andersoortig gezeur. In de US is dat natuurlijk allemaal een stuk simpeler. Het is maar 1 groot land. :+

Al mogen ze zich wel íets meer moeite doen dan ze nu doen. Je kunt bovenstaande niet altijd als excuus blijven gebruiken, want het verschil in aanbod is gigantisch.

Zeg, waar is die RTL app eigenlijk die ons op de E3 was beloofd? :p (geen idee meer of een datum was genoemd)

7. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou het met je eens zijn als Microsoft niet zo'n groot bedrijf was. Ze staan op nummer 3 van de lijst met grootste IT-bedrijven ter wereld (alleen Google en Apple zijn groter) en vroeger waren ze zelfs de nummer één. Een bedrijf als Microsoft zou niet zoveel moeite moeten hebben om zich wereldwijd te vestigen, daar hebben ze dan ook de mensen voor.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zeg ik ook; het verschil is wel erg groot en iets meer moeite mogen ze zich wel doen. Maar het is niet alsof ze ons alleen maar haten; er is wel degelijk een (slap?) excuus. Een die ik ergens best snap.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Yep dat is het zeker, maar ja niks aan te doen.

Aan de ene kant is het voor MS ook wel lastig om bepaalde dingen in de EU van de grond te krijgen, ze zijn in de EU nou niet bepaald geliefd :+ (lees: recht zaken omtrent Windows, browser keuze shit etc). Maar ja snap niet dat het zo moeilijk is om een service met de naam XBOX gratis te maken op de XBOX als het wel gratis kan op de PC. Ja toch? Is niet teveel gevraagd neem ik aan, maar ik zal mij er toch bij neer moeten leggen. Het is gewoon de Zune Pass alleen dan met het woordje XBOX inplaats van Zune. :p

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Excuus of geen excuus ik merkte aan mezelf wel dat ik steeds meer moeite kreeg met het aanschaffen van gold terwijl ik gameshow na gameshow meer opties zag verschijnen voor xbox live. Opties die wij allemaal niet krijgen. Ik betaal dan ook een tijdje niet meer voor gold. Niet om MS een lesje te leren (het zal ze ws een zorg zijn), maar gewoon omdat ik het zelf wel gezien had met gold.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je niet online speelt en Nederlander bent is er inderdaad bar weinig reden om voor Gold te gaan. Het is dat er games zoals Blur, Fifa en Halo zijn anders zat ik ook al lang weer terug op Silver. Zonder YT en IE kan ik nog wel leven. :+

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd het is eigenlijk schandalig dat je bijvoorbeeld voor het bekijken van een Youtube app al Gold nodig hebt 8), echt MS moet zich serieus een keer gaan afvragen waar ze nu in hemelsnaam als groot bedrijf naar toe willen gaan. Blijkbaar weten ze dat ook niet helemaal nog, ik als oud Zune gebruiker voelde mij behoorlijk genaaid door MS toen ik toen d'r tijd een Zune 30GB, daarna een 80GB en als laatst een Zune HD kocht waar na een poos gewoon niks meer over gezegd werd en eigenlijk dus al dood verklaard was. Nu wil ik niet zeggen dat dat met de Xbox ook het geval is, want dat is volgens mij naast Office een van de meest succesvolle producten van MS, alleen hoe ze met hun klanten omgaan vind ik echt absurd aan het worden.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kan dat onze schuld zijn? 8)

Vraag me trouwens af of al die wetten nog steeds voor ons achterblijven zorgen. Ik heb immers wel Xbox Video en Xbox Music op m'n Windwos 8-laptop, dus waarom zou het dan op Xbox niet kunnen?

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Xbox video en Xbox music zijn nu beschikbaar op de 360. ;) 10per maand onbeperkt muziek luisteren.. Bij windows 8 is dit gratis volgens mij?

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vage beslissing, aangezien 99% van de tablet market iOS of Android heeft....

16. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Music laat zich trouwens al behoorlijk goed bedienen met de My Xbox App.
    Jammer dat Xbox Music zo duur is.
    Nu wachten tot er een webversie van Spotify komt (wel al aangekondigd) zodat we Spotify via de Xbox kunnen afspelen. Een app zal er wel niet komen schat ik zo in.

17. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Beetje zelfde strategie als die van Apple. Eerst je eigen producten promoten.

EDIT: dat is inderdaad jammer, maar geen vage beslissing. Want hiermee kom je jouw eigen klanten tegemoet.

Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vermoed dat ze spotify ook gaan blokkeren. Werkt grooveshark wel?

19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Inderdaad! Jammer!

Dan maar paar maandjes wachten.

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40

Deel Deze Pagina