Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb als eerste headset toendertijd Turtle beach X11 gekocht. was toen 60 euro. Top headset en niet duur. Gebruik hem nu nogsteeds....
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Iemand ervaring met de Bluetooth headset?

    [​IMG]

    Deze dus


    Met m'n TB X41 ben ik blijkbaar nogal asociaal als er iemand naast zit :+
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Iemand ervaring met de Tritton AX720 7.1 headset? ik kan hem namelijk van iemand overkopen via marktplaats maar toch wil ik eerst even jullie bevindingen weten.
     
  4. Mt cook

    Mt cook Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die overkan nemen voor een goede prijs zou ik het wel weten ben zelf nu klein jaartje in bezit van de AX 720 Pro . en nog geen spijt van top ding ,zeker als je ook online schooter speel.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik kan hem voor 70 euro ophalen... dit een redelijke prijs? Ik las alleen dat ze naar een paar uur wat zwaar aanvoelden en dat, omdat het leren kussentjes zijn je vrij snel zweet? Merk jij dit ook? En het is een AX 720 plus.
     
  6. Mt cook

    Mt cook Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen last van de problemen die jij hier opnoem zitten ook anderen oorkussens bij. bij mij zaten leren en stoffen maar dan heb ik het wel over de AX 720 Pro.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Alright. Maar 70 euro een redelijke prijs voor die headset? want nieuw zijn ze 140 zag ik
     
  8. Mt cook

    Mt cook Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mijn wel een redelijke prijs ja.
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil graag de SHARKOON X-TATIC SR 5.1 GAMING HEADSET bestellen. Heeft iemand een betrouwbare webshop voor mij waar hij nog beschikbaar is?
     
  10. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een wireless headset voor de X360 & PS3, mijn voorlopige keus is gevallen op de Turtle Beach Ear Force XP500. Ik heb van andere headsets reviews gelezen, maar ik kom (vanwege mijn eis dat ie op 2 consoles / PC moet werken) toch elke keer op deze uit... Iemand ervaring met deze headset???
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Een meer dan prima headset!
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil graag de SHARKOON X-TATIC SR 5.1 GAMING HEADSET bestellen. Heeft iemand een betrouwbare webshop voor mij waar hij nog beschikbaar is? :)
     
  13. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je dat elke dag vragen? Google is your best friend...
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb er een paar gevonden, maar ik weet niet welke te vertrouwen. En het gaat toch om 100,-, dus ik wil graag wat tips van andere members. :)
     
  15. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kijken of deze winkels het thuiswinkelkeurmerk hebben? Zijn ze te vinden in een shopsurvey op bijv. Tweakers?
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb even gekeken via Tweakers en daardoor vielen er twee positief op en de rest valt af. Thanks voor de tip! :)

    Klopt, daar bestel ik al jaren al mijn producten, maar de Sharkoon is daar uitverkocht en in een e-mail gaven ze aan dat het weken kan duren voordat hij weer beschikbaar wordt. En dan voor 5,- meer kan ik hem halen bij afuture.nl :D
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga toch even wachten, want de SHARKOON X-TATIC S7 met 7.1 Surround is natuurlijk beter als 5.1, maar deze Sharkoon is ook 100,-. :cool:
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    oké ik wil nu echt een headset voor de pc/360. Dat rotding dat bij de Console zat is niks waard. Budget: €70 ongeveer.
    Eisen: goed geluid (2.1/5.1), pc/360, game geluid/mic en niet te lastig qua aansluitingen. Heb weinig zin om alles om te gooien thuis. 360 is nu aangeloten via hdmi.
     
  20. Mt cook

    Mt cook Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Tritton AX Pro


    vind het een top ding vooral met schooters, je hoor ze aan komen lopen
     

Deel Deze Pagina