1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ga lekker in het FagOps topic whinen. Deze game is gewoon te pro voor jullie CoD kindjes...
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier is dus een aardig positieve review, just as an example...


    http://www.shortandsweetreviews.co/2012/10/s-review-medal-of-honor-warfighter.html

    Ik krijg het idee ook dat de meeste reviewers de MP niet eens hebben aangeraakt.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En nogmaals oef:

    http://www.destructoid.com/review-medal-of-honor-warfighter-237311.phtml

    "Charmless, cynical, and uninspired, Warfighter encapsulates everything wrong with the annual big budget shooter industry. It's really not an awful game, it's just insipid and shallow, a title that exists solely to exist, and squeeze whatever profit remains to be had from serving the same flavorless porridge to the same unadventurous customers. It will make its money, and keep the FPS factories in business for another year.

    To anybody working on these games who have a shred of creative integrity: I hope the money is worth it."


    Pijnlijk om dit over MoH te lezen. Toch zeker een grote serie vroeger, althans toen WOII nog hip was in het FPS genre.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hahaha te pro
     
  5. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Waar kan ik Warfighter het goedkoopst krijgen?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wuahaha jij bent zeker de leukste thuis???
     
  8. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik begrijp ook echt niet wat ze hier komen doen. Zij vinden CoD helemaal de shit, prima, fine with me. Begrijpen zal ik het niet, want serieus...hoeveel delen ga je serieus nog kopen? Het is gvd elk fucking jaar raak met die game en het is gewoon een verschrikkelijke grap geworden.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar als ze in het cod topic komen en daar het spel bashe is er natuurlijk niks aan de hand.

    Ik postte gewoon een link van een review die terecht een laag cijfer geeft en gaf daarbij mijn mening. Gelijk mensen voor troll uitmaken:emo:

    Ach ja. Veel plezier met dit spel.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Als ik de reviews zo lees stelt dit ook niet veel meer voor. Vernieuwend kan je het in ieder geval niet noemen.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Tuurlijk niet. Ik had al een mening toen ik de beta speelde. Deze reviews bevestigen het alleen maar.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    4 uit 5, gewoon een nette score :)




    Review - Medal of Honor: Warfighter | DailyMail
    DailyMail writes:

    "For more than a decade, the war between Call of Duty and Medal of Honor has raged - each battling to be crowned the ultimate first-person war shooter. Both sides had casualties - for every Rising Sun there was a Call of Duty 3.
    Nevertheless, their battle lines were very different. While Call of Duty focused on the cinematic and dramatic, Medal of Honor strived for realism and simulation." (Medal of Honor: Warfighter, PC, PS3, Xbox 360)
    4/5
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik verwacht er echt niets vernieuwends van. Maar gewoon een shooter die goed aanvoelt qua controls, guns die goed aanvoelen, vette graphics, toffe maps die niet al te groot/klein zijn en waar genoeg te unlocken is. Voor de campaign doe ik het, al schijnt die volgens sommige reviews juist nice te zijn, maar veel te kort. Ik denk niet dat hij me gaat tegenvallen, want ik heb er al vanaf dag 1 geen onrealistische verwachtingen van.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Snap ik. Maar dat hoef ik niet ik op iedere pagina nog een keer te lezen. Het is duidelijk!
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Gisteravond kreeg ik mijn exemplaar in de bus. De prologue was in ieder geval explosief!
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarom juist voor de mensen die twijfelen. Online reviews zijn toch vaak subjectief. Hier kun je eigen meningen formuleren en kunnen mensen ook nog vragen stellen.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Damn, die Eurogamer review valt niet mee zeg :mad:

    Met name dit stuk word ik niet vrolijk van

    wat bugs in de SP zullen me eerlijk gezegd worst wezen , dat had t vorige deel ook en BF3 ook.. Maar als de MP ook zo buggy is trek ik dat gewoon niet, daar ga ik me aan irriteren

    dit stukje had ik van tevoren ook wel kunnen voorspellen btw

    van MoH kun je dat ook niet verwachten, je weet dat dat pure propaganda word :+
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel weer bang voor een pro-Amerikaanse campaign met arabieren als de grote gemeneriken, net zoals MoH 2010.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Want de meningen hier zijn niet subjectief? Dat is wat subjectief betekent toch?

    Snap niet dat mensen redenen gaan zoeken om de game te halen al blijkt het een poep game te zijn. Zie het wel vaker, game blijkt shit, mensen die erop wachtten zoeken redenen om hem alsnog te halen omdat hun verwachting anders niet uitkomt. Imo spaar je geld voor betere games, die komen genoeg. Voed dit gedrocht niet.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012

Deel Deze Pagina