Ach en als je lage verwachtingen hebt kan het bijna alleen nog maar beter worden c: (het is en blijft wel himym waar we het over hebben )
Ja Bangtober was O.K. Maar Lily's vader idd, wegwezen en die domme, voorspelbare relatieshit van Robin en Ted.... buurn..... wat een onzin. Ep was afgelopen en ik had het gevoel dat hij eigenlijk niet begonnen was. Einde was wel tof though
Of je lage verwachtingen worden bevestigd. Ik vind deze serie zo ongeloofelijk slecht geworden. Alleen bij the boobies in the bus idd smilede ik wel ff. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb gisteren en eergisteren de eerste 4 eps van seizoen 8 gekeken en ik vond ze best goed hoor! Ik ben ook blij dat Barney terug is. De broller!
In iets meer dan vier weken heb ik alle afleveringen gezien. Ik vond het een leuke serie, maar het kan niet op tegen Scrubs in mijn ogen. Scrubs heeft meer drama en emotionele momenten en dit mis ik in HIMYM. Als het ook maar enigszins serieus wordt, komt er meteen weer een grap.
In HIMYM zijn er net 3 echt emotionele momenten te noemen, in Scrubs veel meer. Er zit een verschil tussen soap en emotionele momenten. Wat ik bij Scrubs bedoel: Zoiets vergelijkbaars is in HIMYM nog zeldzamer dan een shiny Pokemon.
Waarom beoordeel je HIMYM en Scrubs op basis van emotionele momenten? Volgens mij is dat niet het doel van de series
Dat weet ik, maar dat is wel iets waardoor een serie voor mij beter wordt. Ook vind ik de personages en humor van Scrubs leuker.