Het is niet dat ik vervelend wil doen hoor. Ook al doe ik dat wel, ik ben lekker de grote vervelende man die jonger is dan 99% van de deelnemers. Het is alleen oneerlijk als de een stickers weg haalt en de ander niet, dus voor nu zullen ze helaas moeten blijven staan en zal ik misschien kijken wat ik kan doen.
Ik plaag maar wat, lol Zit mij wat te vervelen en wacht op mij Horizon schijfje. Is er trouwens al besloten welke tune het wordt?
\o/Toppie, lekker oefenen met de Clio Zie ik het goed? Heb jij ook luchtroosters in de achterbumper/spatbord? Supervet!
Ik wil misschien ook wel meedoen! Begin van het jaar wat races met jullie gedaan, was erg leuk! Tijd eruit geweest doordat ik ben gaan samenwonen, verbouwen enz je kent et wel. Wat vragen: Wanneer begint de race? (moet nog live gold kopen) Hoeveel races zijn het?
Waarschijnlijk gaan we 7 of 14 november van start, maar we zijn daar nog mee bezig. Ik denk dat je aan 10 races moet denken.
7 of 10 november is top! Als het goed is heb ik dan die converter binnen waardoor ik mijn stuur kan gebruiken. Voor mij een wereld van verschil.
Bij goedkeuring doe ik ook wel mee! Heb Flavourlicious nog in me vriendenlist staan, ben alleen wel tijd gelee uit de xbwclub gegooit (had geen xboxlive gold meer en liet niets meer horen ) Ik ga deze week nog gold kopen, livery maken en dan horen jullie het wel! Graag een bericht pm of gewoon reactie of ik mee kan doen!