Jep, ik speel zelf ook standaard met hammy maar ik vind het sprayen niet echt cool en de lancer is niet echt een sterk wapen vergeleken met hammy of Retro. Ik zie vrijdag liever awesome gnasherbattles dan van ver iemand neersprayen Edit nummeringfout 1 Mastat 2 Epic Lightsout 3 IRGIORGIO (na werk) 4 Epic Levitate 5 Gold Rush NL 6 7 8 9 10
Klopt! Lancer gebruik zelf ook nooit. Mijn internet ligt plat op de xbox, dus weet nog niet zeker of ik er morgen bij kan zijn.
Lancer owned jonguh. Oneindige clip, goed voor cover en supressing fire. Beste teamwapen Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Waarom zou je uberhaupt ARs gebruiken in private? Map weapons en gnasher only! En ik doe ook mee. (Fuck, typen in xbl int explorer is kut )
@Parasite: Ik weet niet wie je allemaal hebt, maar zorg ervoor dat je een aantal mensen hier die meedoen dan hebt Is makkelijker met bij elkaar komen dan alles last minute
Nooit helemaal begrepen wat leuk is aan gnasher only. Hele reden dat ik eigenlijk Gears niet meer online speel is omdat het vrijwel altijd een gnasfest is.
Huh? Ik had wel een invite gekregen van een of andere engelse gast. Een of andere emporer nogwat Jij speelt dan enkel met rifles?
Omdat gears een teamgame blijft? Like I said coverfire supressing fire. Ik kom wel alleen met mn snub, is genoeg. Bang bang bang Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Niet alleen maar met rifles, maar wel grotendeels. Diversiteit vind ik het tofst en mijn ervaring met Gears is helaas dat het veelal gnashers zijn.
Dat was ik Als Locale NL is krijg je bij oa Forza Horizon NLe tekst en stemmen dus vandaar. @ UpInSmoke Weet ik maar het gaat er imo om hoe je wint bij private en niet dat je wint. Het is juist puur voor de lol. Maar idc als t wordt gebruikt, als t maar geen match a la ranked raven down wordt
Rifles voor afstand, shotgun voor close combat. Gears is over het algemeen close combat, of gemiddeld, dus vandaar. Je mag btw gerust de lancer en special weapons gebruiken toch?
Team Giorgio altijd ftw Ja joh. Behalve so en retro toch. Van mij mag hb eventueel ook. Dies toch prut Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ben nu online. Dus wie wilt spelen komt u maaaaar. Gebruik zelf hb, wou de medal halen voor mijn reset nog, nu ik gereset ben nog niet terug gezet