1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Die toffe games die overschaduwd worden door Piet en Kees bedoel ik :9
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik krijg iig niet betaald voor mijn mening.

    Als ik de game echt waardeloos vind zal ik dat hier ook posten.
     
  3. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    MP is tof! Wat kan ik met die tokens doen??

    Edit: Ik ben er al achter
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  4. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister medal of honor in mijn bezit. Heb er nu zon 3 uur ingestoken (Multiplayer).
    Buddy systeem werkt geweldig (zolang je een goede buddy hebt en iemand die samenwerkt). Graphics online zijn gewoon prima, en de wapens zijn zeer realistisch (zowel uiterlijk als geluid). Ik vind alle kritieken maar belachelijk, mensen die aan de hand van een review een game wel of niet kopen moeten het toch echt maar eens met eigen ogen zien/voelen. Voor mij zou deze game een 8,5/9 zijn qua multiplayer.
    Heb zelf ook modern warfare 3 gespeeld (maanden lang), En ik vind dat je geen vergelijking mag maken tussen COD en MOH.twee totaal verschillende spellen en twee totaal verschillende gameplays.
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Mooi verhaal!
     
  6. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan natuurlijk ook controls zelf in stellen hoe je wilt, het is mogelijk dat je met ctrl prone en crouch doet, zelfde manier als op xbox zeg maar (ingedrukt houden voor prone) Werkt echt prima dan! MP heb ik nog niet gespeeld, word helaas morgen denk ik.
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is de multiplayer los gezien van jou persoonlijke problemen met de keys :)?
     
  8. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het niet laten, heb m maar gehaald xD Zal vanvond wel even laten weten hoe de mp is. Ik heb ervaring met alle cods, BF's en MoH's vanaf de eerste games, ben heel benieuwd naar deze mp *)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind hem online erg cool, buddy systeem werkt inderdaad heel nice! Guns voelen net als de beta fantastisch aan en heel vergelijkbaar met BF3. Zit hier met een Turtle Beach X12 op en dat is echt genieten gewoon. Afgezien van misschien één map vind ik de maps echt nice, precies wat ik hoopte, niet te klein/groot. Grafisch is het niet heel speciaal, het heeft wel minder aliasing(kartelranden) dan BF3 , maar BF3 is wel echt de winnaar hier qua graphics. Ook kwalijk dat er in sommige maps gewoon tearing zit, maar het verziekt de gameplay niet.

    Aan de campaign nog niet begonnen, maar de eerste indruk van de MP mode is dat hij me prima bevalt.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    BF4 beta zit overigens aan de limited edition online pass gekoppeld. Dus niet aan de game zelf. 2e hands kopen geeft de geen recht op de beta.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik ga er nu even mee stoppen. Hele middag gespeeld en ik vind hem echt fucking cool. Over de graphics moet ik even iets corrigeren wat ik net zei, hij is op vlakken mooier dan BF3 qua hoe scherp textures zij en de aliasing dus. Alles oogt naar mijn mening iets scherper dan BF3. BF3 heeft echter weer veel indrukwekkendere lichteffecten. En wat ik echt heel gaaf vind is dat de maps er ook echt anders uitzien als je bijvoorbeeld team-deatchmatch doet en dan dezelfde map in Homerun.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Toch prettig om te horen van iemand die veelal oog heeft voor de gameplay :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben echt een graphics ho, geloof me. Als een RPG geen goede graphics heeft kan ik daar heel erg van balen. Ik kan echt genieten van schitterende graphics, maar uiteindelijk telt de gameplay toch echt het meest en ik vind die echt prima in MoH WF. Ik heb nu de hele middag gespeeld en het is natuurlijk altijd maar afwachten of het zo blijft in 'the long run' om het maar even zo te noemen, maar ik zie het wel positief in. :thumbs:
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook begonnen met de singleplayer.

    Vind het vermakelijk maar de opzet ervan is vrijwel identiek aan CoD en het verhaal, personages en CG stukken werken ook niet echt mee om een eigen draai eraan te geven.

    Grafisch vind ik het ook een beetje mixed.
    De missie in Filipijnen zag er goed maar de missie in Somalië zag er niet uit ( lage textures ).
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  15. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben na 3 missies gekapt. vond het niet wat aan. De multiplayer speelde wel lekker weg. Op een of andere manier ben ik gewoon klaar met moderne warfare shooters of gewoon shooter moe.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik kan beide dingen begrijpen, want het is echt elk jaar raak nu gewoon. En ik dacht zelf ook dat ik er aardig klaar mee was, totdat ik de game speelde op de GC en toen de beta...toen merkte ik ineens dat ik opzich best nog interesse had in zo'n soort shooter.
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Deze game krijgt echt lage cijfers. Geen 50 euro waard dus.
     
  18. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind persoonlijk die idioot lage cijfers maar vreemd hoor, als het nou 7's waren had ik het nog kunnen begrijpen, maar zo slecht is deze game echt niet.
    Misschien niet goed genoeg voor sommige mensen, dat het je geld niet waard is omdat je COD of BF3 toch veel fijner vind. ja dat kan ik wel begrijpen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat eurogamer stiekem wel goed aangeeft waarom de cijfers zo laag zijn

    Ze ontkennen het eigenlijk maar MoH krijgt omdat het niets nieuws doet wel een beetje die backlash te verwerken.
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    De singleplayer van shooters vind ik altijd wel leuk, maar dat is niet genoeg. De multiplayer moet ook gewoon goed zijn. En ik heb het idee dat de multiplayer van MoH lang niet zo boeiend is als COD en BF3. Ik heb de multiplayer van Medal of Honor 2010 gespeeld en dat is leuk voor ongeveer 5 a 10 uurtjes, maar dat is niet genoeg om er 50€ voor neer te leggen.

    Met BO2 in aankomst vrees ik dat ik deze game niet veel online ga spelen, dus ik laat hem links liggen
    Misschien haal ik hem als hij in de budgetbakken ligt of ik leen hem wel van een vriend.
     

Deel Deze Pagina