Ik denk ik ook wel. Dan ga ik ook nu even kijken hoe marseille is Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Prima, tot hoelaat ben je er vanavond? Ga na dit potje denk ik effe wat aan de studie doen. Van het weekend niet veel tijd voor namelijk.
Zeg maar een tijd heb vrijwel heel de avond. Ik ga nu ook verslagen maken over een uurtje kan ik. Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Seh - Galatasaray Elmander 40 Inan 90 Gele kaart voor Eboué Divimus - Marseille Rémy (pen) 59 2-1 dus voor moi, wel terecht dacht ik zo.
Klopt helemaal, leuke pot waar seh wel domineerde. Penalty was niet terecht. Helaas mijn laatste kans gemist wat een geweldige redding van de keeper was dat. Seh schiet de bal er helaas aan de andere kant wel in
Ja, dat was eigenlijk je enige goede kans en daarmee had je gewoon gewonnen. In de counter scoorde ik wel de 2-1. Ben pas na het weekend weer beschikbaar voor een volgende pot, tenzij het morgen middag al is.
Ja dat denk ik ook wel inderdaad, maar dan is t alleen omdat jij al ff kan inspelen en ik niet!!!! Haha( alvast een smoes klaar voor t geval dat)
We kunnen ook gewoon 5-0 neer zetten voor mij? Want je weet natuurlijk wel dat je gewoon kans maakt! Ga je weer 8-1-1 spelen? ultra defending. Heb niet eens een speler die een rating van 80 heeft http://fifa13.sofifa.com/nl/team/38
Ik zet mijn spelers zo neer dat het extra kut is voor jou. En als ik niet kan winnen ga ik gewoon zo spelen dat jij super chagerijnig word en fouten gaat maken .