Excuses sliep bij mijn vriendin het hele weekend, net terug uit Groningen Volgende track wordt Prospector uit het blok, Terminal Velocity De lijst is weer up to date
Ik ben wel weer eerste. (en uiteindelijk laatste) Mijn eerste voorzichtige run op deze baan. Herkende em totaal niet meer. Volgens mij nooit meer gespeeld sinds de release.
Blergh, ik heb niks met deze track. Ik vond er tijdens mijn eerste playthrough al bar weinig aan. Nou ja, toch doen we een maar een poging.
Hey, wel een beetje op mijn gevoelens letten he. Ik ga mijn zusje weer mee laten doen, ben ik misschien voorlaatste. Als nou meer 'middelmatige' mensen mee zouden doen had ik ook wat om voor te rijden. Nu bungel ik iedere keer maar wat onderaan.
Kunnen we anders niet wat regelen dat we een nieuwsartikel krijgen op de frontpage? Misschien is het dan ook mogelijk om wat prijsje weg te geven, twee daagse gold trials bij een eerste plek
Ik kom Dulle even van zijn laatste plek afstoten 1.14.399 met 3 fouten is voor mij het hoogst haal bare op deze track geloof ik.
Yay. Ok, het begin kan nog een stuk beter. Vorige runs lag ik op iedereen in mijn lijst voor. Maar ja, net de keer dat je het einde redelijk weet af te leggen doe je het begin wat minder.
Van m'n snelste tijd op die baan. Lig continu op koers om rond de 48 te eindigen en tegen het einde mis ik vaak de ideale lijn en verlies m'n voorsprong. Dit soort banen vind ik ook niet leuk om te vaak te doen, duurt hij net te lang voor.
Okee, maar alleen de snelste tijd die je deze week hebt gehaald telt he En post is een foto! Haha Cheater