1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Nederland zo speciaal dan?
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kom net een paar dagen in dit topic en heb nergens mijn mening over het spel gegeven. Enige wat ik zei is dat CoD fanboys niet op iedere pagina hoeven te zeggen wat voor een kut spel het is.

    CoD fanboys idd. Niks te zoeken hier. Daarnaast maak ik geen enkele vergelijking met CoD en ben ik geen CoD fanboy. Dus wat is je punt?


    Dan moet er bij mij een bug zijn of iets niet laden want het ziet er echt HEEL erg slecht uit...
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wilde de game een kans geven, maar ik laat hem nu maar mooi links liggen. Is gewoon geen game die 49/50 euro waard is.

    Mijn geld gaat vandaag naar Forza Horizon. :)
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is een beetje een mixed bag, ik vind de nacht missies wel mooi maar dat komt misschien omdat dan dingen verborgen blijven in het donker want je kunt goed zien hoe laag de textures zijn in zonnige levels.
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Blij dat ik deze game niet gekocht heb, was aardig aan twijfelen :)

    Hou het wel lekker bij BF3
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vrouwen en vooral dat meisje zijn ZOOOOO creepy in die CG stukjes :'-(
     
  7. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand vergeleek een review van een game met een review van Iens voor een restaurant? Dat vind ik zelf echt om te lachen. Ik werk zelf als kok in een restaurant en de meeste mensen die een review op zo een site zetten komen al met het idee naar een restaurant om lekker te gaan lopen klagen. Helaas doen ze dit altijd achteraf (door het bijvoorbeeld op Iens te zetten), zodat het restaurant zelf er vrij weinig mee kan doen. Uiteindlijk gaat het toch om je eigen beleving, net als bij een game.

    Ik heb zelf geen reviews gelezen, dat vind ik ook niet echt nodig. Het gaat mij er vooral om dat ik zelf de game leuk vind en wat andere er van vinden, dat boeit me niet zo.
    Ik heb MW3 toendertijd gekocht als hardcore edition (of hoe dat ook heet). Dat koste mij 115 euro. Vooraf dacht ik dat het elke cent waard zou zijn, maar achteraf baalde ik echt heel erg dat ik dat ongelovelijk hoge belachelijke bedrag ervoor betaald heb. Ik doe dit ook echt nooit meer en laat de aankomende 29 delen van CoD ook lekker liggen.

    Ik wacht nu nog steeds op mijn exemplaar van MoH:W, komt vandaag binnen als het goed is. Ik ga er zeker van genieten, want ik heb me prima vermaakt met de beta.
    En tja de singleplayer zou niet veel nieuws met zich meebrengen of vernieuwend zijn, maar ik vermaak me er wel mee.
     
  8. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat Warfighter links liggen. De Beta heeft me totaal niet kunnen overtuigen.
    Het is geen BF3, het is geen Cod... geen destructo omgevingen, geen voertuigen.
    Meh op zijn best.
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Aangezien de reacties hier, tweakers, reviewers etc ga ik dat gokje dus echt niet wagen.
    Een gokje waag ik pas als de game niet meer voor de volle mep in de schappen ligt :)

    Maar waarom zo boos als mensen de game niet zo top vinden? Soms denk ik dat sommige wel spijt hebben de game gekocht te hebben maar niet in zien dat die toch niet je van het is. Maar toch blijven volhouden dat de game wel goed/leuk is etc omdat ze er toch die 50 euro voor neer hebben gelegd.
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Juist, zo denk ik dus ook.

    Als je kritiek geeft op deze flopgame, voelen sommigen die deze spel hebben gekocht (en spijt hebben) op hun tenen getrapt.

    Vreemd....
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh nu ligt het aan de mensen die de reviews schrijven. Het kan niet aan het product liggen? Hou toch op. Je werkt als kok dus je mening is zwaar biased. Ga jij maar lekker de slechtste hotels op tripadvisor boeken joh. Die mensen kwamen al om te klagen

    Wat ik me afvraag nu is waar jullie het geld vandaan halen om games blind te kopen omdat reviews toch niks zeggen en je je eigen mening alleen kan vormen nadat je 50-60eu hebt neergeteld. Ik wil ook geld

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen hebben de mensen die het gekocht hebben meer recht van spreken dan de mensen die roepen dat het niks is en het spel geeneens hebben. ;)
    Reviews zeggen niet alles. En kan je het persoonlijk heel tof vinden.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kerel, enige dat jij doet is artikelen en reviews neerpleuren over wat een kutgame het is. Prima we weten het, laat het verder gewoon gaan zeg :emo:

    edit: @oudji
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    [sarcasme ON] De mensen die slechte reviews schrijven over deze game, worden betaald door Activision. [sarcasme OFF]

    Dus deze game kan nooit zo slecht zijn. Hij zal de GOTY worden en zal alle shooters zware billenkoek geven.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Word je niet moe van jezelf?
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik word moe van mensen die dondersgoed weten dat een spel een FLOP is, maar toch de anderen lopen overtuigen dat het spel TOP is.

    Ik vind dat zielig.

    Als ik een spel slecht vindt, zeg ik dat gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dit blijft toch een leuke thread om te lezen xD

    Ik vond de beta al tegenvallen en wat ik hier nu lees bevestigd het aleen maar:)
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Waar heb je het over 8)

    Ik beweer nergens dat het een goed spel is, ik heb hem zelf niet.

    Maar waarom continu zeggen dat het spel tegenvalt? Dat weet iedereen wel en wat je zegt wekt irritatie op.
     
  19. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast je hebt die game niet eens dus wat loop je nou te zeuren? Je zegt dat je de BETA hebt gedaan, weet je wel waarom een BETA gereleased wordt?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon niet op ingaan. Hij heeft het ook maar 8 minuten de beta gespeeld. ;)
     

Deel Deze Pagina