1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

    Ja om servers te testen werd hier beweerd ;)
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Luister boy, ik ben blij dat ik deze game niet heb gekocht. Anders had ik net zo spijt gehad als mijn vrienden die deze game WEL hebben aangeschaft.
     
  3. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf was niet zo weg van de SP, maar de MP is echt leuk. Lekker compacte maps en dat buddy systeem werkt ook wel imo.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb jij em al?
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de multiplayer leuk vind is het mijn nieuwe Homefront denk ik :+
     
  6. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Je komt ook lekker met argumenten jij. Onderbouw is waarom deze game dan wel niet zo slecht is.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Haal hem volgende week. Heb toch geen tijd deze week.
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Heb ik de vorige pagina's al gedaan pik.

    Ik ga niet in elke pagina vertellen waarom deze game niet goed is.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zonder de game te hebben..
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Gelukkig maar...

    Anders was het weggegooid geld geweest. ;-)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach over iets meer dan 2 weken doe je hetzelfde. ;)
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we eerlijk blijven, Call of Duty is wel de betere game.
     
  13. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar daar is iedereen het over eens lijkt mij. Al haal ik 'm zelf niet haha:emo:
    Vermaak me nog uitstekend met Battlefield 3 en de MP van MOH
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar ik heb het wel gehad met CoD, blijft toch meer van hetzelfde waar ik sinds BO op uit ben gekeken.
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 35 inmiddels, MP zit goed in mekaar, wapens voelen goed aan, geluid is goed, buddy systeem werkt voortreffelijk in de diversen gamemodes behalve TDM..

    Ik ga niet zeggen welke game beter is, Ik heb alle CoD en ik heb meerdere prestiges gedaan.. Ik hou gewoon van de deze settings close combat snelle gameplay.. Vele soorten classes voor een ieder wat wils..

    En inderdaad de servers (EU) zijn uitstekend tot nu toe geen LAG tot dusver, de battlelog loopt synchroon mee, dus je kunt op de PC meekijken..

    Al met al voor mijn mening en ik speel alleen MP geef ik de game een 8


    Sent from my iPad2 using Tapatalk
     
  16. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zeker wel aan het product liggen. Maar het blijft een persoonlijke mening. Ik doelde er alleen op dat ik het een rare vergelijking vind. Een review van een game is toch echt iets anders, maargoed. Als jij denkt dat het een slecht spel is doordat een aantal mensen het geen goed cijfer geeft, prima. Ik weet gewoon zeker dat ik me ga vermaken met deze game.

    En op de vraag hoe ik aan geld kom om games te kopen: Ik heb net gezegd dat ik werk als kok. Als je werkt krijg je geld en met dat geld koop je dus games. Misschien zou je een keer een baan moeten gaan zoeken
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zoveel anders is deze game ook weer niet, dus ik vraag me af of je hier wel aan je trekken komt.
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Vanmorgen het spel geinstalleerd op mijn pc en net even de singleplayer gespeeld en ook 2 potjes MP. De graphics zien er strak uit (max resolutie en settings) en de gameplay voelt prima aan. Zometeen maar weer verder met de MP, want die 2 potjes van zo net smaken naar meer :)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik vraag het gewoon nog een keer, maar nu minder vriendelijk. Waarom rot je niet gewoon op? Je loopt allemaal stierenstront te lullen hier man. Je hebt de hele game niet eens gespeeld en je blijft maar doorkankeren en elke keer weer begin je erover zodra iemand zegt dat ie de game niet tof vind. We get it..je vind alleen maar CoD leuk, prima...klaar. Wat lul je nou elke keer slap dat anderen proberen mensen te overtuigen dat het top is? Ik zie dat nergens hoor, jij ziet duidelijk spoken en je wilt alleen maar fucken, dat is ook duidelijk.

    En nogmaals...de mensen die hem gewoon hardstikke tof vinden, die weten dondersgoed dat het een flop is? Riiiiiiiiiiiight..dus voor jou moet ik gaan liegen en zeggen dat ik dondersgoed weet dat het een flop is, sorry gast..moet je teleurstellen. Ik ben hardstikke tevreden tot nu toe met mijn aankoop. Reviews kunnen mij erg weinig schelen, altijd al zo geweest, zal altijd zo blijven. En ga nou gewoon weg, daaaaag.

    Voor de mensen die de game wel tof vinden, zeg dat maar niet hier hoor, want dan krijg je dat kereltje die meteen gaat lopen beweren dat je de game probeert aan te smeren bij anderen.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zal hem straks gelijk kopen! Aangezien het blijkbaar toch de verassing van het jaar blijkt te zijn!
     

Deel Deze Pagina