[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xJeffster

xJeffster Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek mensen om samen mee te spelen op een volwassen manier niet letterlijk alles looten en zulke dingen GT xJeffster / Skype xJeffster heb de dlc enja add me als je wilt en ik help ook graag :D

Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ja dat kan zeker. Deze side quests blijven gewoon beschikbaar ook al ben je verder in de stroy of als je de story mode hebt uitgespeeld.

Daarnaast kan je zelfs naar P2 (True Vaulthunter mode) gaan en daar verder spelen en later terug keren op elk willekeurig moment om de missies die je open had laten staan in P1 afmaken.

Alles looten is toch als je de loot maar met elkaar netjes verdeeld. Daarnaast is het goed om aan te geven op welk level je zelf zit. Aangezien het niet erg handig is om met groot verschil in levels met elkaar te spelen. Of het is voor de ene erg moeilijk om mee te komen aangezien de enemies van een hoger level zijn, of het is voor de ander zo makkelijk dat het met 1 schot alles omlegt en bijna niet meer te levelen is voor hem of haar.

3. xJeffster

xJeffster Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mechromancer 50 (Suportiv/elemental)
    Mechromancer 23 (Damage)
    Gunzerker 50 (Damage)
    Siren 50 (damage/elemantal)

Ja dat bedoelde ik met niet alles looten dat je alles verdeeld meeste stuff heb ik btw al zoek alleen nog sledge shotgun en the bee lvl 28 -30 (orange) en op me nieuwe mechromancer jakobs wapens

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, ik kom echt sloten power en health te kort in TVHM. Ben nu bezig met de Bloodshot Stronghold. Heb mijn normal mode weapons al omgeruild voor higher damage greens uit TVHM, maar waar in normal ik critte met 40k+, kom ik hier rond de 15k uit. En normal mobs (maniacs bijvoorbeeld) hebben 4 crits nodig om down te gaan. 60k Health seriously ?

En badasses zijn helemaal een avontuur, sla amper een deuk in een pakje boter, ongeacht welke gun ik gebruik. Zelfs een RL met 29k damage gaat er slechts een stukje vanaf.
    Zit nu gewoon vast vlakbij die draaikolk waar Bad Mike tevoorschijn komt. Daar komt een super badass psycho op me afgerend en die krijg ik gewoon niet dood. En ik ben in 2 hits dood met mijn 11k health en 12k shield...

Damn, I need better guns! Alsof ik twee linkerhanden heb, sjeeeexzzzzz

5. xJeffster

xJeffster Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel helpen als support add me xJeffster

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welk level ben je nu?

Ik kan van t weekend misschien ook wel even joinen, kom ik op de lastige plekken wel even mijn alles-slopende turret neer gooien :+

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Merk ik ook, maar goed looten ik heb gisteren even een klein uurtje online een game gejoined. En begon met een 5k damange sniper. Toen kreeg ik een 8k en later nog een 11k sniper. Als ik lang inzoom en een critical hit maak dan zie ik met de snoper dat ik meer dan 100k damage doe met 1 schot. Alleen Badasses en SuperBadasses zijn lastig :)

Gisteren zatten we met vier man bij het wildlife gebied. Daar komen 5 Super Badass robot units aan wandelen. Weet je hoe facking lang het duurt om daar langs te komen :). Need better guns, and I need it now! :)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je vaak sniped is een amp damage schild een must. Ik heb er nu 1 die zo'n 30k extra amp damage doet en heel snel recharged. Dat ik combinatie met een sniper die zelf al 16k+ base damage oet + elemental schield damage en je kan je de crits wel voorstellen :+

En als je echt op een lastig punt zit en je denkt een beetje underlevelled te zijn gewoon je golden keys uitgeven als je die hebt

tot het eind bewaren heeft toch geen zin aangezien je dan legendaries gaat sparen en dus je paarse wapens op een gegeven moment toch waardeloos worden

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hms das ook een goed inderdaad, een AMP shield eens even kijken of ik een goede kan vinden die ook aan mijn level voldoet :).

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kom ik aan met mijn sniper van 3500 base damage :x En ik had de bee shield uit PT1, level 29. Maar die is nu ook underpowered. Amp damage ervan is maar 3k en slechts 1800 shield. Heb ik dus moet verruilen voor een shield met 12k. Anders was er echt geen houden aan.

Golden keys heb ik niet meer, en ik vind tot nu toe bagger loot. En de gokkast helpt ook niet echt. Vanavond nog eens proberen langs die badass daar te komen. Probleem is dat die super snel op je afsprinten en in close range ben ik in 2 klappen dood ...

Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  11. xJeffster

xJeffster Member

Leuk Bevonden:
    0

Amp damge is niet egt een must maar voor mensen die nog 1 nodig hebben heb nog wel 1 lvl 50 the bee 52 K ampdmge en schield gaat er niet van af

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is precies wat ik nog zoek, maar ik ga proberen hem zelf te farmen. Heb tot nu toe nog niks geduped of cadeau gekregen en dat probeer ik zo te houden :+

En ik heb die hellquist nou al een keer of 40 gekilled dus binnenkort zal hij toch echt wel eens gaan droppen voor me

13. xJeffster

xJeffster Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook zelf gefarmed ik ben 100 % legit heb gewoon een betere gevonden 56 k amp dmge -_-''

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb ik gisteren ook ff gedsaan, terug naar PT1 (level 40) en proberen die Bee nogmaals te krijgen. Niet gelukt.

Overigens over loot goons. Ik wil nog steeds Jimmy jenkins tegenkomen, maar wat me opvalt op TVHM is dat ik GEEN ENKELE lootgoon meer tegenkom? Hebben jullie dat ook, of zou het een bugje zijn...)

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ben er gisteren wel twee keer één tegengekomen. Maar helaas ook niet Jenkins :mad:

16. xJeffster

xJeffster Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens als je de sledge shotgun ook in andere vormen dan normaal en vuur kan tegen komen heb namelijk alleen die 2 tegen gekomen

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik zit precies op het zelfde punt :eek:. Die vijanden daar lijken niet te doen. Gelukkig kom ik aardig ver met het tactisch gebruiken van mijn turret!

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Is het niet een kwestie van looten? Gewoon goed kijken naar steeds betere gear?

19. xJeffster

xJeffster Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet altijd licht ook eraan welke skill build je gebruikt + type wapens en natuurlijk persoonlijke manier van spelen.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    WEEKEND TIJD SCHEMA SHIFT CODES!
    Handig link naar tijden, incl eindtijd van de shiftcodes per regio, dus nederland ook!

KLIK HIER BITCHES

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina