Ik vraag het gewoon nog een keer, maar nu minder vriendelijk. Waarom rot je niet gewoon op? Je loopt allemaal stierenstront te lullen hier man. Je hebt de hele game niet eens gespeeld en je blijft maar doorkankeren en elke keer weer begin je erover zodra iemand zegt dat ie de game niet tof vind. We get it..je vind alleen maar CoD leuk, prima...klaar. Wat lul je nou elke keer slap dat anderen proberen mensen te overtuigen dat het top is? Ik zie dat nergens hoor, jij ziet duidelijk spoken en je wilt alleen maar fucken, dat is ook duidelijk.
En nogmaals...de mensen die hem gewoon hardstikke tof vinden, die weten dondersgoed dat het een flop is? Riiiiiiiiiiiight..dus voor jou moet ik gaan liegen en zeggen dat ik dondersgoed weet dat het een flop is, sorry gast..moet je teleurstellen. Ik ben hardstikke tevreden tot nu toe met mijn aankoop. Reviews kunnen mij erg weinig schelen, altijd al zo geweest, zal altijd zo blijven. En ga nou gewoon weg, daaaaag.
Voor de mensen die de game wel tof vinden, zeg dat maar niet hier hoor, want dan krijg je dat kereltje die meteen gaat lopen beweren dat je de game probeert aan te smeren bij anderen.
Laatst bewerkt: 26 okt 2012