Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, laat ik dan zeggen dat Win 7 prima werkt en dat dat hele app gedoe / metro UI mij behoorlijk afschrikt.
    "If it ain't broke, don't fix it."

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tis ook elk rondje hetzelfde. Toen de nieuwe startknop kwam bij Vista kwamen er binnen no time allemaal tooltjes om het xp startmenu te houden :+

3. pieuw

pieuw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wil ik w8 op mijn laptop

Verstuurd van mijn Nintendo 64 met Tapatalk

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Of je bent gewoon bang voor verandering zoals zoveel hier zijn/waren.

Verstuurd van achter mijn bureau met Talpatalk

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Tot nu toe vind ik het prima werken, opzich mis ik het start menu nog niet eens. Als je dat Metro UI aanpast wat je zelf het beste vind werkt het gewoon puik.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat nieuwe start menu werkt minstens zo goed als de vorige. imo beter. Bij de vorige vloog je blindelings naar de hoek linksonder, hetzelfde kun je hier ook doen, die die reflex hoef je niet af te leren. :p Maar zodra je in het menu bent heb je veel meer ruimte voor snelkoppelingen, de zoekfunctie is veel beter (vergeet niet dat je gewoon kunt beginnen met typen, net zoals bij de oude), en het is mooier. Het werkt allemaal heel snel en er is meer ruimte om het aan eigen wens aan te passen.

Deze keer zelfs niet moeten zoeken waar ook alweer de optie stond om ervoor te zorgen dat de laptop niet in slaapstand staat bij het sluiten van de deksel. :+ (vergeet dat iedere keer). Nope, gewoon 'Deksel' intikken en hoppa, de juiste optie komt tevoorschijn. Heerlijk (of was dat ook al bij W7? Daar kon je toch alleen maar door het Start Menu zelf zoeken? Hoe dan ook, deze zoekfunctie is een stuk sneller.)

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Kijk, dat wist ik niet eens, weer wat geleerd :D

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ja dit ga ik ook zeker proberen!

Maar kan iemand mij even helpen? waar vind ik de instellingen van mijn trackpad? Want hij staat veel te ongevoelig. met een sleep ben ik maar halverwege :{

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan je niet gewoon 'trackpad' intypen zoals Dulle hierboven beschrijft?

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Toch maar proberen, mag dit niet verwijder maar. *)
    Ik heb een illegale versie van Windows 7. Is het nog steeds mogelijk om over te gaan naar Windows 8 voor 30 euro? En dit gaat mij dan ongeveer 30 euro kosten en kan dan direct gedownload worden via Microsoft site?

11. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Net even windows 8 proberen te installeren. Maar als ik windows 8 wil bestellen kost het voor 29,99 in plaats van de normale 15 euro. Ik heb mijn laptop een maand geleden gekocht en op de doos staat dat de windows upgrade mij 15 euro zou kosten. Iemand enig idee wat ik fout doe?

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als het goed is heeft MS een speciale aanbieding site daarvoor. Dus ff google checken :). (of bing 8))

13. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ja ik heb via windows.nl/upgrade de stappen gevolgd. Toen kreeg ik een mail met u kunt windows 8 hier downloaden. Toen ging die kijken welke versie voor mij het beste was, maar alle 3 de versies kosten mij 29,99. Raar maar waar :cool:

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Heb je niet een code gekregen via de mail? Had ik wel en toen kreeg ik 15 euro korting.

En ja, je kunt via een piraat versie van W7 naar W8

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Had ik al geprobeerd maar asl ik "trackpad" invul krijg ik niks. En dit is echt kut moet 3x vegen voor ik van de linker hoek bij de rechter hoek ben.. en ook het scrollen met 2 vingers werkt niet meer:'-(

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    @ Thanks, Jorrie
    Waarom moet men altijd bij Microsoft men een "Creditcard" betalen?|:- Zo irritant en ideal is net zo makkelijk!Snap echter nog steeds niet, waarom dit niet toegevoegd is aan de betaling van Microsoft!

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Paypal kan ook?

18. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Nee ik ben vanochtend naar de website gegaan en heb de benodigde informatie ingevuld.

Wanneer heb jij die mail ontvangen? Direct na het aanschaffen van jou pc/laptop of toen je de update ging downloaden?

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
  20. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Jep op direct na je aanschaf?

Of jep op vlak voor het downloaden van je update :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.