[XOne] Gears of War 3 [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Mastat, 23 okt 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    BEN JIJ ER NOU??? FLIEREFLUITER

    Edit: oh ik heb eroverheen gelezen

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    /Mod Oen jonguh! :9
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    haha ook echt oen!
     
  3. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Tandenstoker is er ook niet, die moest voetballen ofzoiets :+
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt ja, had hem laatst wel een message gestuurd dat we rond 22.00 22.30 pas beginnen, dus wie weet is ie van de partij.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik wil misschien ook wel een paar potjes mee rollen vanavond. Ben rond elf uur, half 12 thuis.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Add een van ons. Als er pkek is kan je meedoen

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Sweet, volgens mij heb ik Lethal wel. Daz sowieso.
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn internet doet het weer dus ik doe gewoon mee. Mastat of Lethal zouden me kunnen inviten, de rest heb ik niet geloof ik.

    Zal wel wennen execution, dat doe ik dus nooit :p
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Guus jonguh, door jou spelen we 3v4
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Op mijn nieuwe 360 staat die DLC nog niet, dus kon er niet meer in. Download deed ook nog is kut. Besides that, had één kill gehaald en dat door iemand door midden te zagen 8)
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb je een keer of 6 een invite gestuurd, stuur volgende keer aub een message dat je geen intersse hebt, dan weten we dat.

    Ineens gaat Parasite aka vigoor emperor als we nog met zijn 3en zijn in een andere match meedoen met zijn teamgenoot (mystic i arnhem) verder die vraagt of hij samen een andere kamer wil zoeken, hij zegt dat het goed is en is ineens (status) offline _0/ Sneu gedoe, zeg gewoon dat je alleen met hem verder speelt, geen probleem, laterzzz.
    Toen ik om uitleg vroeg via een bericht 10 minuten later uit zij friendlist gekickt... Smoke had dus toch gelijk. Slimme jongen die Smoke. In de tussentijd speelt ie vrolijk Doom. Maakt niet uit maar zeg het dan gewoon `ik heb geen zin meer, ik ga met een maat spelen´ of ´ik ga doom spelen`

    Edit: Voor de rest lekker gespeeld met Daz, bonbridge, lethal, 2x epic en smoke. Moeten we vaker doen, ben er zelf waarschijnlijk morgen avond weer.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  12. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Vermeld dan vooral niet dat ik gewoon gereageerd heb en t ook uitgelegd heb(was eruit gelagged, kom 30 min later terug en de rest zie je hier). En t was zo te zien n goede zet om je te verwijderen. Voortaan niet zo snel oordelen en dat zwartmaken mag je ook wel achterwege laten :/
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel erg toevallig dat je de hele avond mee doet en 3 uur later als een maat van je online komt en vraagt of je naar een andere kamer mee gaat je verbinding er ineens uit knalt. Je hebt zelf uitgelegd in je message dat je hem joinde en een aantal minuten later je verbinding weg viel, ik keek na een aantal seconden toen je weg ging bij je gamertag en toen stond je al offline. Maar goed, zoals ik al aangaf, doe wat je wilt, maar zeg het gewoon even.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb Daz daarover een message gestuurd en heb twee keer een invite gehad van je. Ik blijf niet typen en de download deed het voor geen meter. Dus ik ben maar Fifa gaan doen.
     
  15. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Zucht, altijd dat gedoe -_- was gisteren wel chill maar op laatst echt oneerlijk. Volgende keer wel echt 3 vs 3, 4 vs 4 of 5 vs 5.

    Parasite, moet zeggen dat je ook speelt als gears 1 speler (eerlijk dus :))
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    What just happened

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik neem aan dat dit voor Parasite bedoelt is, en niet voor jou. (lees hierboven)
    Verder; het was gezellig gister, Bonnie die even drie man achter elkaar uitschakelt met een headshot _O_. Zelf ook nog een paar keer met de sniper kunnen spelen en Lethal wat headshots gegeven. :+

    Is wel weer erg wennen, ben vooral die map structuur van GoW 3 niet gewend t.o.v. Gears of War 1.

    Maar dit smaakt naar meer!

    Trouwens Mastat, volgende keer als ik down ben me gewoon in één x doden en niet gaan wachten tot je teammaten erbij staan, k? :+
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oh oh, geniet nu nog maar ff op xbw zolang het nog kan!
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, zoveel waren het ook weer niet. :+ Bonnie was wel lekker bezig en elke keer als ik een kill wou maken lag m'n hoofd op de grond door die kutsniper. 8) Maar Bonnie heeft gewoon zo'n richtsticker op z'n beeldscherm plakken! :p Het ging zo en nu dan wel lekker bij mij, maar ik merk goed dat ik er niet meer echt in zit en te weinig heb gespeeld (teveel Halo O-)). Het is echt al maanden geleden voor me. :p Maar goed, het was verder wel leuk. Alleen zijn sommige nog erger dan Guus! Zijn de teams eindelijk goed en gaat er opeens zo'n mafkees lopen switchen van team net voordat ik de match start! :lol:
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Was niet de bedoeling. Excuses daarvoor in ieder geval. Normaal kill ik meteen als ik iemand down heb.
     

Deel Deze Pagina