In preciepe is het allemaal onlogisch, waarom staat de Bureaublad überhaupt er nog op? Ik kan mij voorstellen dat mensen in de war gaan raken, doordat je steeds terug vliegt naar je vertrouwelijke " Bureaublad " wat 10 druppels water lijkt op de Windows 7 bureaublad.
En volgens mij worden veel programma: nog
niet ondersteund door Windows 8. Daardoor vlieg je steeds terug naar Windows 7 bureaublad?
@DulleNL Van links naar rechts scrollen is zwaar irritant
Even een stukje gekopieerd:
Muis
Naast de besturing met het touchscreen op een tablet of laptop kan ook een muis gebruikt worden. Deze besturing doet Windows 8 eigenlijk geen eer aan en dat is een misser waarvoor Microsoft verantwoordelijk mag worden gehouden.
De besturing is met een muis een stuk minder logisch en intuïtief.
Menu’s tevoorschijn toveren gaat door de muis helemaal naar een hoek te bewegen. Het formaat van de tegels is een stuk minder logisch met het kleine pijltje. Ook het scrollen over het thuisscherm gaat langzamer en voelt niet natuurlijk aan. Vooral het ontbreken van zichtbare knoppen is bij de besturing met een muis een gemis.
Wat ons betreft had Microsoft Windows 8 een interface voor tablets en laptops én een aparte versie voor desktops en zakelijke gebruikers moeten ontwikkelen. De software werkt nu uitstekend op tablets en prima op laptops, maar is niet logisch op een desktop en niet toereikend voor zwaardere programma’s.
Klik om te vergroten...