Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Totaal niet mee eens. Ik heb altijd mijn linkerhand op het toetsenbord liggen, dan is het veel sneller om overal toetsenbord snelkoppelingen voor te gebruiken. Godzijdank hebben ze die er nog niet uitgesloopt, dat doen ze WS pas in Windows 9, daar worden TB en muis helemaal niet meer ondersteund als ze zo door gaan :F:

Windows RT wordt echt een gigantische misser. Mensen gaan tablets kopen en vervolgens verbaasd zijn dat ze in de desktop modus niet hun vertrouwde apps kunnen draaien. Vervolgens zitten ze vast aan de windows store, die op het moment nog zo goed als leeg is.

Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind Windows 8 best wel fijn werken. Het is even wennen en heel veel software moet nog Windows 8 ready gemaakt worden (Als alternatief draait de meeste software zoals Windows 7).

Alles gaat vliegensvlug en als je het eenmaal door hebt, is alles zo snel te vinden en aan te passen. Dit zou mij over kunnen halen om een Windows tablet/phone te kopen.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, als jij dat fijner vindt... maar zoals je zegt werken die toetsencombo's nog gewoon. alt-tab, ctrl-alt-del, windows knop etc. Ik zelf vind het met de muis sneller werken dan door de lijst met programma's te scrollen met alt-tab.

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat kan inderaad voorkomen als je echt veel open hebt staan, dat heb ik meestal niet, en als ik dat wel heb wissel ik vaak maar tussen 2 of 3 programma's, dus dat probleem heb ik nooit :)

Ik ben dan ook nog niet overgestapt naar W8, vooral omdat ik geen zin heb om weer fris te beginnen. Moet ik al m'n software weer opnieuw installeren.. Bah.
    Ben alleen wel benieuwd of veel mensen verschil merken in desktop modus, en dan vooral i.c.m. een SSD. Als de desktop modus echt merkbaar sneller werkt dan W7 zou ik misschien willen overstappen.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zie het startmenu nu als een soort van big-ass start knop en daarnaast heb je nog gewoon je bureaublad. Door zo te denken voelt het al een klein beetje logischer aan :+

Je kan nu wel dubbelingen hebben in je apps. De IE die ik start vanuit start is niet de IE die ik start vanaf de taakbalk op mijn bureaublad. Chrome gaat nu alleen nog maar naar het bureaublad en doet daarna niks meer 8)

edit: hoe laat ik skydrive automatisch syncen met mappen?

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Daarom denk ik dat Windows 8 een flop wordt. Beetje het zelfde verhaal als bij Vista, wordt straks niet meer ondersteund.
    Bijvoorbeeld een krant lezen via Windows 8 daarvoor moet je betalen.. Een abonnement voor nemen wil je de onhandige krant lezen. Dan ga ik liever even naar mijn internet browser en typ de krant in die ik wil gaan lezen, kost mijn dan ook geen abonnement! Dit is imoh ook een gemis en er komen meer .

Wilde net even mijn account (Password wissen) Geen enkel manier hoe dan ook om mijn password te wissen, wordt een beetje moe van Windows 8. =(

@ Kevf Men hadden beter de Bureaublad weg kunnen laten, nu lijkt het of we " Twee " besturing systemen hebben.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien had je er gewoon niet aan moeten beginnen voordat je wist wat het inhield. :+

Al geprobeerd over te schakelen naar een lokale account?

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Werkt niet ;( Zie alleen 1 account staan, terwijl mijn lokale account ingeschakeld is om te kunnen zien.
    Denk dat ik inderdaad maar Windows 8 eraf haal, om irritaties te voorkomen.

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hoe bevalt dat tooltje? voor start knop terug

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Prima! Maar de Windows 8 bevalt mij niet zo.. Ik ga daarom terug naar Windows 7 zo maar even opnieuw installeren. :9
    Ik installeer Windows 8 pas over 5 maanden weer. (Als alle kinder ziektes eruit zijn). :cool:

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar, uhm, waar heb je het over met die krant? Net even De Telegraaf app geïnstalleerd en dat was gewoon gratis.

En de ingebouwde nieuws apps zijn natuurlijk ook gratis. :p

12. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben ook erg tevreden over dat progje! verder geen last van kinderziektes maar goed gebruik enkel laptop voor internet/downloaden nieuwsgroepen dat werkt prima!

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Voor de mensen die Raptr gebruiken: graag tijdelijk uitzetten tot ze met een update komen. Als Raptr aan staat, kan bijna geen enkele Metro App gestart worden.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt zowel nieuws-apps als digitale krant-apps.

15. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Raar ik moest er wel voor betalen om een krant te kunnen lezen.
    Bijna mijn vertrouwde windows 7 terug.

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zijn hier ook gratis. :) Trouwens die balk rechts is soms erg irritant, zeker als je bepaalde programma's gebruikt. Ik heb soms al lekker lopen vloeken! 8)

17. adrioni

adrioni Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is de download aan het controleren :D :D
    Zometeen kunnen we beginnen, ben benieuwd

Installaren begint: straks weer een post met windows 8

18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Gaat helemaal fout hier.. Hoe wis ik de hele hardeschijf zonder de meuk van windows 8 erop te hebben? Kan nu tussen Windows 7 en 8 kiezen, maar wil alleen windows 7 erop hebben.:rolleyes:

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Overzicht Windows 8 sneltoetsen, via Tweakers.net.

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Het is niet mogelijk om een agenda toe te voegen via een URL of wel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina