1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Eerste reviews van de game zijn binnen gedropen (als dat al niet eerder vermeldt was, heb niet 20 pagina's terug gekeken)

    Game wordt totaal niet goed ontvangen.

    Gemiddeld krijgt de game op Metacritic een 4.9

     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Wow, 49.91 gemiddeld op Gamerankings momenteel, dat had ik echt niet verwacht. Defuk is er misgegaan met deze game? Trailers zien er best dik uit.
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Gaan die reviews niet voornamelijk om de single player ? Ik vind de multiplayer echt wel vermakelijk om te spelen. Sommige zaken verdienen wel een patch, maar volgens mij zijn er meer shooters die daar last van hebben.
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou haast denken dat het een EA boycot is.. Zo slecht is de game niet ik vind hem zelfs beter dan future soldier, en die scoorde toch echt meer dan een 4,9 gemiddeld..


    Sent from my iPad2 using Tapatalk
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Heel veel wel ja. Daarom kan je ook beter op GT wachten of IGN die vaak een SP review doen en een MP los van elkaar. 3/4 van die reviews waren ook online een dag na de release in de US. Dan kan je toch geen review maken zeker niet van de MP. :)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Raar, SP van MoH uit 2010 vond ik stiekem erg aardig. Erg serieus vergeleken Battlefield en CoD. Gewoon simpel maar wel tof uiteindelijk. Eigenlijk mijn laatste FPS die zich in het heden afspeelt die ik heb uitgespeeld en wel kon waarderen. Maar PC-versie van Warfighter na vijf minuten al uitgedaan, crap. :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [GTnew]fb140ca0-c837-4baa-8528-82a69a0d6b29"[/GTnew]

    GT review
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren ook aan de multiplayer begonnen.

    Het is niet heel bijzonder maar de tragere gameplay ( in vergelijking met CoD ) kan ik wel waarderen want hiermee komt het peak systeem goed tot zijn recht.

    Grafisch ziet de game er in multiplayer net zo lelijk uit als in de beta en die soort van Rush mode heeft veelste veel tickets maar hotspot vind ik nog steeds een enorm leuke mode.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij als ze de SP en MP apart doen. Is de SP gewoon een 5.0 en de MP een 7.5/8.0.
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is van de game dat het eigen identiteit mist.

    Het is een militaire shooter die zich op bekend terrein begeeft en niets verbeterd, en soms ook nog eens slechter doet dan zijn voorgangers.
    Daarnaast word de game ook overschaduwd door zijn rivalen, Battlefield en Call of Duty.
     
  12. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Vorig deel vond ik magistraal, de beta vond ik een slechte keuze. Donker level waardoor graphics er niet goed uitkwamen. Ik ga zo de game ophalen want ik moet het echt een kans geven. Als de game 50% brengt wat de vorige MoH bracht ben ik tevreden, ik had het vorige deel kapot gespeeld.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Deze review is wat meer gebalanceerd:

     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    tja logisch < johan cruyff
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mind your language please.

    Als je niet iedere pagina wil zeggen waarom je deze game niet vind moet je ook niet iedere pagina komen zeggen dat je de niet goed vindt. Dat is gewoon bashing wat resulteert in irritatie, off-topics posts en uiteindelijk in ruzie.

    Je hebt je punt gemaakt dus ik stel voor dat je de mensen die van de game willen genieten dit in alle rust laat doen.

    Tot zover het intermezzo.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nou toch al best wat potjes gespeeld en ik speel maar geen add-ons vrij, zoals de andere scopes of magazines, dempers etc. What gives?
     
  17. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik zo raar vind, alle negatieve punten die ze zeggen over de SP van MOH, kan ik me ook indenken bij de SP van COD en BF. Dus ik vind het raar dat er NU ineens zo moeilijk over gedaan word.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    That makes two of us bro, ik begrijp er ook geen flikker van. Hoe lang zijn de campaigns van die military shooters al niet gigantisch kort en niet extreem speciaal meer? En ik heb van een paar mensen juist gehoord dat de campaign opzich nog best heel vermakelijk is in MoH WF, alleen dus te kort. Als ze dadelijk niet over de campaign van BO2 gaan bitchen (tenzij die echt iets nieuws/origineels doet en langer is dan 4 a 5 uurtjes) dan weet ik genoeg.

    Gelukkig zijn er genoeg mensen online, dus een hoop mensen hebben ook gelukkig lak aan alle reviews. Maar denk niet dat het een goudmijn zal blijken voor EA.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zwaar triest dat sites als IGN de game een 4 geven.
    Vind de campaign erg vermakelijk en leuker als bijvoorbeeld de campaign van BF3 of MW3. Multiplayer ga ik vandaag even checken.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    IGN doet wel tenminste de SP en MP apart. Kan je van veel andere sites niet zeggen helaas. :)
     

Deel Deze Pagina