Vato, ik kan dit weekend wel ergens. Tentamen achter de rug! QPR is wel oke. Top. http://fifa13.sofifa.com/nl/team/15 Nice team! Cissé, Zamora, Wright-Philips, Hoilett, Park, Taarabt, Julio Cesar.
ik heb je pm gestuurd zeg maar hoe laat je wilt dan kom ik online op mijn gamertag speel momenteel op andere naam mw3
Udinese - werder bremen 2x arnautovic 1x hunt 1x de bruyne Van udinese geen idee roidz was al weg kon stats niet bekijken 2-4 voor werder bremen
had je ook last van lag mijn eerste goal bv sloeg echt nergens op dacht echt van WTF. wel goed gespeeld Narsingh, mertens, Lens voor psv Fred voor Fluminense
Ik wou een team uit Brazilië, maar niet één waarbij je eigenlijk alleen een paar hele goede hebt zoals Neymar of Ronaldinho. Fluminese was misschien niet de beste keuze.
Idd moest trainen sorry. Goede pot Looney wel kut penalty in de verlenging maja anders had ik penalty's toch verloren haha.
Swansea City (Knackje) - Dinamo Moskou (Zeepsop) 0-3 Kuranyi Dzsudzsák Kokorin In het begin kreeg je een paar beste kansen daar had ik wat geluk! Daarna ging het een stuk lekkerder
zo mooi.. in het begin een paar grote kansen gemist. Daarna kwam ik er gewoon niet meer door heen en maakte je het goed af. Volgende toernooi weer een nieuwe kans
QPR (Siemenn) 2 - 2 Ajax (VatoGonzalez) 2x Cissé 1x Babel 1x Schone QPR (Siemenn) 2 - 1 Ajax (VatoGonzalez) 2x Supersub Zamora 1x De Jong Mijn god, wat een zwaarbevochten overwinning. Ik merk wel dat ik al een tijdje geen goede tegenstanders heb gehad.. ben FUT-tegenstanders gewend . Wat ging dat moeilijk zeg. Wat speelde ik ook slecht zeg. En ik hou niet van mensen die klagen, dus daarom zeg ik niet dat QPR kut speelt. Maar tering hè, wat speel ik slecht met QPR. Die wingers zijn leuk, maar kan er niets mee. Alleen Taarabt speelt soepel lijkt wel, Cissé ook amper (op FUT is ie m'n baasje ). Ik vind het daarom eigenlijk onverdiend, want ik vond jou de betere voetballer. We hadden beide niet echt veel kansen, maar ik baalde wel van de kansen die ik kreeg toen het 2-1 stond de eerste wedstrijd.. ging ik nonchalant doen . Waar ik me vooral aan ergerde aan jou was dat ik niet kon opbouwen, bij de uittrap zette je overal een mannetje neer. Hoe doe je dat? Want bij mij lukt dat nooit, de mannetjes lopen altijd terug naar hun oorspronkelijke positie. Wel leuk was het toen jouw LB twee keer bij de cornervlag startte bij mijn uittrap.. stond ie daar ineens.. hele buitenspelval weg .
We hebben niet met penalties gedaan. Simpelweg online friendlies Het waren inderdaad twee zware wedstrijden. Normaal kan ik niet tegen mijn verlies, maar nu kon ik het wel hebben. Ik vond jou namelijk beter. Meer kansen etc. En hoe ik dat doe bij de uittrap? Gewoon blijven switchen tussen de poppetjes haha. Wat ik wel wil nageven: sjonge jonge jonge, wat komt die Sana hier toch ook tekort! haha